Page 41 - Revista ZIUA Cargo iulie 2018
P. 41

de încărcare / descărcare, astfel că momente critice pot fi rezolvate foarte repede. Dispecerii sunt mulțumiți de aplicație. În plus, beneficiem de ra- poarte foarte utile, precum cel referitor la rute și la stilul de condus”, a com- pletat Liviu Damian.Levente Gall, directorul general WebEye CEE:„WebEye este foarte aproape de a acoperi toate informațiile solicitate de către transportatori – consum, stil de conducere, tahograf... Practic, soluția noastră poate acoperi informațiile pe care unele companii de transport le obțin, astăzi, prin utilizarea a 2 sau 3 soluții telematice, în paralel.Există firme care au achiziționat o soluție GPS doar pentru monitorizarea carburantului. Întâlnim, de asemenea, firme de transport care își dotează camioanele cu un al doilea (al treilea) sistem GPS, doar pentru taxa din Ungaria.O dată ce au implementat WebEye, clienții noștri au renunțat la toate celelalte soluții utilizate anterior. Inclusiv datele ce trebuie transmise către firma din Ungaria care gestionează taxele de drum reprezintă un capitol acoperit de WebEye. Avem, inclusiv, o persoană dedicată pentru oferirea de suport (consultanță) clienților din România, pe această temă.”Stil de conducere, în-detaliuSoluția WebEye oferă informații precise legate de consum și alimentări (cantitate, poziție, loc, oră), însă cea mai importantă realizare este legată de monitorizarea stilului de conducere.„Pe partea de stil de conducere, există rapoarte complexe, unde sunt evidențiate problemele. Astfel, sunt foarte ușor de prioritizat intervențiile, acolo unde acestea sunt necesare. Soluția WebEye a ajuns foarte departe, la acest capitol”, a declarat Levente Gall, directorul general WebEye pen- tru Europa Centrală și de Est.La o flotă de peste 140 de cami- oane, o singură persoană verifică per- formanțele șoferilor, în cadrul Int. Transporte Popovici.„Șoferii sunt verificați de către o persoană care are experiență în zonade condus și cunoaște traseele, iar ținta principală este îndrumare a per- soanelor care nu se încadrează. WebEye oferă un modul special de- dicat acestei activități, care asigură identificarea cu ușurință a eventualelor probleme. Practic, știi cu precizie ce recomandări să dai șoferilor, pentru a-și îmbunătăți performanțele”, a ex- plicat Liviu Damian.„Acest model, client – flotă – dis- pecer, creează stabilitate și o bună cunoaștere între angajații clientului, șoferi și dispecer. Activitatea este mai ușor de gestionat, iar clienții noștri au acces la toate informațiile relevante legate de transport.”, a explicat direc- torul comercial Int. Transporte Popovici.Beneficii pentru dispeceratViteza cu care informațiile ajung la șoferi este foarte importantă, iar soluția telematică oferă răspunsul așteptat.Deși, la prima vedere, o soluție telematică are legătură, în primul rând, cu autovehiculele și șoferii, astăzi, produsele moderne oferă plusuri im- portante pe partea de dispecerat.„Comunicarea este foarte rapidă între dispecer și șoferi, mesajele vin și pleacă la nivel de secundă, aplicația fiind instalată pe calculatoarele firmei”, a arătat Levente Gall.Modulul special dezvoltat de WebEye pentru dispeceri, pe lângă localizarea camioanelor pe hartă, cal- culează și estimează, în mod automat, timpii rămași de conducere până la pauzele obligatorii, iar datele sunt ac- tualizate din minut în minut.Șoferii Int. Transporte Popovici au telefoane smart, cu adrese de e-mail, unde primesc informații legate de cursele pe care trebuie să le efectue- ze, sau utilizează terminalele WebEye, parte din flotă fiind dotată cu aceste dispozitive.Și asta nu este tot. Int. Transporte Popovici pune accent pe acuratețea informațiilor transmise între angajați și către clienți. În dispecerat, lucrează 12 persoane și fiecare dispecer ges- tionează un client, având în exploatare flota dedicată acestuia.„Ținta noastră este ca inclusiv locul de încărcare / descărcare să fie im- portat automat într-un sistem de na- vigație dedicat vehiculelor comerciale. Vom uniformiza sistemul utilizat la ni- velul firmei, astfel încât șoferul și dis- pecerul să aibă acces la aceleași hărți / informații”, a precizat Liviu Damian.iulie 2018 ...................................................................................................................................................... 41ZONA IT


































































































   39   40   41   42   43