Page 42 - Revista ZIUA Cargo iulie 2018
P. 42

Liviu Damian, director comercial Int. Transporte Popovici:„Optimizare înseamnă o îmbinare de multe elemente, pe care le monitorizăm și le îmbunătățim în fiecare zi.”ZONA ITIar WebEye este foarte aproape de lansarea unui produs în acest sens. Noua aplicație Truck Navigator repre- zintă o soluție ce lucrează împreună cu Map & Guide și, astfel, traseele, defi- nite în Map & Guide de către dispecer, pot fi trimise direct la camion, în sistemul de navigație utilizat de către șofer.„Platforma WebEye 2 are în vede- re o modernizare, nu numai din punct de vedere estetic. Practic, păstrând con- ținutul (informații, funcții, rapoarte etc.) produsul va fi accesat de pe o platformă mult mai modernă și mai prietenoasă cu utilizatorii și, totodată, mai persona- lizată pe client. Design-ul și structura sunt de ultimă generație și nu este vorba doar de imagine, mai ales că inovațiile ce urmează să fie lansate vor fi disponibile doar pe această nouă platformă”, a arătat Levente Gall.Aplicațiile ce urmează să fie lansate o dată cu noua platformă re- prezintă un nou pas înainte, specta- culos.„La nivel de dispecerat, transpor- tatorii vor utiliza Map & Guide, la fel ca și până acum, iar, din aplicația de desktop, ruta poate fi trimisă direct în aplicația șoferului (pe tableta instalată în cabină), datorită aplicației Truck Navigator. Soluția este atractivă, mai ales că mulți transportatori utilizează, în dispecerate, Map & Guide. Softul furnizat de WebEye a putut fi dezvoltat ca urmare a unui parteneriat cu PTV Group”, a declarat Levente Gall.Descărcarea datelor din tahograf, posibilă și astăzi, va deveni automată. „Flotele vor putea beneficia de un serviciu de descărcare automată. Apli- cația se conectează cu un card de companie, iar angajații firmei de trans- port nu mai trebuie să facă nimic. Apli- cația va descărca datele cu o anumită periodicitate, pentru a fi, permanent,Accent pe managementRapoartele oferite de soluția tele- matică au impact semnificativ asupra deciziilor manageriale. Sunt monitori- zate, cu atenție, consumurile de carbu- rant și depășirile de kilometri.„Pentru viitor, am avea nevoie de un raport privind centralizarea timpilor de conducere. Astfel, am putea vedea cum și-a folosit programul fiecare con- ducător auto. Sunt multe restricții lega- le, diurnele sunt acordate pe zi și îți dorești ca programul de condus să fie cât mai bine utilizat”, a completat Liviu Damian.Iar WebEye răspunde, din nou, „prezent”, prin Platforma WebEye 2, ce va fi lansată anul acesta.42 ...................................................................................................................................................... iulie 2018


































































































   40   41   42   43   44