Page 40 - Revista ZIUA Cargo februarie 2019
P. 40

Mircea Mănescu, Managing Director Ahead Logistics
un avantaj competițional injust pentru companiile din Vestul Europei, iar decalajul dintre Vest și Est s-ar mări din nou: 1. propunerea de revizuire a Regulamentului 561/2006 privind timpii de conducere și de odihnă ai șoferilor profesioniști (aparținând raportorului Wim van de Camp); 2. propunerea de lege specială pentru aplicarea Directivei Detașării 71/1996 la transporturile rutiere (rapor-
 Vom investi în flota de camioane
  LOGISTICĂ
2019 ar trebui să fie un an de creștere, pentru logistică și transport. Mai ales în condițiile în care se va păstra trendul crescător privind consumul, acest an va fi mai bun decât 2018. Există, însă, amenințări, care provin din zona schimbărilor legislative, cu impact important în economie. Din păcate, reglementările sunt destul de volatile și imprevizibile. Pe de altă parte, ca întotdeauna, vor exista și oportunități. În 2019, vom investi în flota de camioane. Bineînțeles, estimăm că, pentru Ahead Logistics, anul acesta va fi unul bun din toate punctele de vedere.
Peste 6 milioane de euro în creșterea și reîmprospătarea flotei
Mircea Vlah, CEO Dumagas Transport
Pentru piața de transport intern, vom crește flota prin contractarea în leasing operațional sau închiriere a încă 20 de semiremorci dublă temperatură – aici vom ajunge la o flotă totală de 100 de unități cu dublă temperatură, pentru contractele interne.
Un an provocator, din perspectiva Brexit-ului
Ne-am bugetat, pentru 2019, o creștere de 15% și suntem optimiști că ne vom atinge rezultatele. Ne bazăm pe o echipă solidă de șoferi cu experiență, pe un colectiv cu înaltă experiență la birouri și pe un grup de parteneri de transport și furnizori cu care am trecut greul anilor 2014 – 2015. Anul 2018 l-am încheiat cu un rezultat pozitiv solid, iar asta ne dă speranțe pentru 2019.
Anul 2019 va fi unul provocator pentru industria de transport internațional, din perspectiva evenimentului așa- numit Brexit. Incertitudinea condițiilor de ieșire ale Regatului Unit din UE creează tensiune și neliniște în rândul companiilor de transport ca, de altfel, în toate ramurile de activitate. Riscul unui Brexit dur, cu reguli de tranzit și, eventual, condiții vamale neclare alimentează scenarii alarmante și reduce apetitul investițional în rândul transportatorilor. De asemenea, o posibilă criză economică alimentată din scenariul unui Brexit dur creează și mai multă neîncredere în piața de transport internațional.
O altă amenințare majoră o reprezintă amendamentele la Pachetul de Mobilitate 1, așa numitul Pachet Rutier. Dacă s-ar adopta aceste două propuneri, atunci s-ar crea
Noi considerăm că 2019 va fi un an de creștere, pe plan intern. Principalele domenii care vor fi, în continuare, vedetele industriei de logistică și transport rămân cele de
40 .............................................................................................................................................. februarie 2019
tor Merja Kyllönen).
Piața comună europeană rămâne cea mai mare
oportunitate creată, până în prezent, pentru transportatorii din România și din Estul Europei, în general. Iar, în acest moment, oportunitatea ar putea fi „non-acțiunea statelor membre” în sensul îngrădirii libertății de mișcare a bunurilor și a oamenilor între țări, netaxarea exagerată a muncii, a combustibilului și a infrastructurii. Suntem într-o perioadă în care majoritatea statelor UE încearcă o suprataxare a serviciilor și produselor, astfel încât să compenseze lipsa lor de proiecte de dezvoltare și incompetența de a genera venituri la buget dintr-o administrare mai corectă și mai transparentă a resurselor existente.
Anul acesta, investim peste 6 milioane de euro în creșterea și reîmprospătarea flotei, prin achiziția a 70 de capete tractor și a 20 de semiremorci. Indiferent de riscuri și de diferitele amenințări enumerate mai înainte, noi ne dorim să rămânem un jucător în piața de transport inter- național și național.
 Luminița Dobrinoiu, Business Development Manager ID Logistics
Incertitudinea fiscală și economică va induce companiilor din branșă o prudență sporită
 














































































   38   39   40   41   42