Page 31 - Revista ZIUA Cargo aprilie 2019
P. 31

2.450 la 2.800 mm, sau de la 2.900 la 3.300 mm (ampatament extins). Transporter 6.1 are, în standard, o incintă separată în compartimentul cargo (pentru autovehicule cu perete despărțitor). Astfel compartimentul cargo este închis și separat de cabină. Opțiunea 1: este închis numai com- partimentul cargo („Mod livrare poș- tală”). Opțiunea 2: este închisă numai cabina („Mod atelier service”). O altă opțiune care va fi lansată este „Pache- tul curier”, în care piesele autovehicu- lului supuse unor solicitări ridicate,
cum ar fi alternatorul, bateria și trans- misia, au o construcție și mai robustă.
Bordul lui T6.1 a fost reconceput. S-au adaptat sistematic condițiile de muncă ale șoferului la lumea digitală din autovehicul, fiind implementate elementele necesare pentru a integra Digital Cockpit (instrumente complet digitizate) și a treia generație de infotainment (MIB3), în T6.1. Cel mai important element de este cardul SIM integrat (eSIM). Este inclus ca stan- dard de la Composition Colour, fiind disponibil ca opțiune pentru Compo- sition Audio. eSIM permite accesul la o nouă gamă de servicii și funcții online.
Generozitate la dotările standard
Puteri între 90 și 199 CP
Specificațiile standard au suferit un upgrade, la Transporter 6.1. Avem geamuri electrice, închidere centrali- zată, oglinzi exterioare încălzite și re- glabile electric, noi faruri H7, lumini interioare cu leduri, mai eficiente ener- getic, și un sistem radio cu o unitate Bluetooth hands-free.
T6.1 va fi echipat cu motoarele de 2.0 TDI, conforme standardului de emisii Euro 6d-TEMP-EVAP. Noile motoare vor livra o putere de 90, 110, 150 și 199 CP. Versiunea de 150 CP va disponibilă și în varianta cu trac- țiune integrală, 4MOTION.
Pregătit pentru viitor
 Alexandru STOIAN
alexandru.stoian@ziuacargo.ro PUBLICITATE
   
























































































   29   30   31   32   33