Page 32 - Revista ZIUA Cargo aprilie 2019
P. 32

Capitala
tȘrecerilor la nivel
  Trecerile la nivel cu calea ferată reprezintă un coșmar fără sfârșit în București. Acestora li se adaugă și cele cu linia de tramvai, adevăratele „zone hașurate” din intersecții.
oferii ce se află zilnic în traficul bucureștean iau ca fiind o stare naturală, de fapt, situația trece-
 rilor la nivel din oraș. Totuși, lucrurile nu sunt în regulă, traversarea zonelor unde se regăsesc aceste treceri se face anevoios și cu repercusiuni asu- pra siguranței, asupra vehiculelor și asupra timpului petrecut în trafic.
Până când?!
ACTUALITATE
Deși probabil că nu este un subiect nou, pare a fi uitat de mult într-un ser- tar cu probleme. Cu ajutorul unui cititor al revistei, care ne-a furnizat situația a câtorva puncte „nevralgice”, încer- căm să punem pe tapet anomaliile constatate.
Sunt încă străzi ce se intersectea- ză cu calea ferată de care nu amintesc nimic Primăria Capitalei și Ministerul Transporturilor. Când va fi și trecerea la nivel cu calea ferată de pe Strada Chitila Triaj substituită cu pasaj rutier și pietonal? Aceeași întrebare și pentru cea de pe str. Baicului. Și în ce pri- vește str. Fiordului și Drumul Gării, subliniez că sunt întrerupte de calea ferată, neavând continuitate din punct de vedere rutier. Când vor avea și acestea câte un pasaj rutier și unul pietonal, să poată fi parcurse cap-coa- dă necoplanar cu calea ferată?
În privința micilor rețele de adrese din prelungirea str. Teodor Neagoe, din cea a str. Inovatorilor, din cea a str. Mo- destiei și din cea a str. Copșa Mică, su- bliniez că, în cazul solicitării unei urgen- țe, vehiculele ISU sunt dependente de traficul feroviar. Când vor gândi autori- tățile un plan în vederea raderii rețelelor de adrese menționate și a trecerilor la nivel cu calea ferată aferente?
Vocea cititorului
„Când vom avea o Capitală fără nicio trecere la nivel cu calea ferată, o Capitală în care orice trecere de pe o parte pe cealaltă a căii ferate să fie necoplanară cu calea ferată? Printre exemplele negative putem aminti aici: str. Iza, str. Teodor Neagoe, str. Inova- torilor, str. Modestiei, str. Copșa Mică, str. Chitila Triaj, str. Baicului, Șoseaua Gării Cățelu, Șoseaua Dudești-Pante- limon, Șoseaua Pipera etc.
La Șoseaua Pipera, trecerea la nivel cu calea ferată și pasajul rutier coexistă. Nu este normal. E suficientă legătura directă a Capitalei cu Voluntari pe DN2, variantă preferabilă pentru conducătorii
 32 .................................................................................................................................................... aprilie 2019





















































































   30   31   32   33   34