Page 58 - Revista ZIUA Cargo aprilie 2019
P. 58

Am comentat și cu alte ocazii dez- voltarea bună a transportului turistic și a celui de convenție, însă aceste segmente nu pot fi accesate de pe o zi pe alta. Relațiile se construiesc în timp și un număr atât de mare de auto- care și microbuze nu poate fi „înghițit” peste noapte. Deja sunt firme care au scos la vânzare mașinile cumpărate cu doar câteva luni în urmă. Bineîn- țeles, prețurile este de așteptat să sca- dă. Sigur, sunt și operatori care au achiziționat autovehicule pur și simplu pentru a le înlocui pe cele mai vechi. Discutăm de afaceri care și-au găsit un ritm corect și pot și doresc să men- țină un echilibru în ceea ce privește calitatea serviciului oferit. Nici costurile de mentenanță nu sunt de neglijat, acestea fiind, în mod normal, mai reduse în cazul autovehiculelor noi.
    Totuși, este de așteptat ca multe dintre mașinile noi achiziționate să contribuie la dezvoltarea mai rapidă a așa numitului segment nereglementat, sau „piraterie cu acte”, cum o carac- terizează nu puțini operatori deținători de licențe de traseu.
Astfel, „prelungirea” reprezintă doar pe jumătate un motiv de bucurie și fără o viziune proaspătă legată de viitorul transportului regulat național... Actualul model cel mai probabil nu va dispărea, însă va deveni tot mai puțin relevant: marjele de profit vor scădea și la fel numărul de călători. Iar pe zonele unde transportul privat se va
PIAȚĂ ȘI COMPANII
 58 .................................................................................................................................................... aprilie 2019






























































































   56   57   58   59   60