Page 16 - ZIUA Cargo iunie 2019
P. 16

   PIAȚĂ ȘI COMPANII
ansamblu și, de aceea, fiecare operator își face propria politică în funcție de interesele locale. USER a cartografiat terminalele active, informațiile fiind disponibile pe site-ul asociației.”
Adrian Petrișor, business development manager Routier European Transport:
Marius Cae, președinte USER:
neze după anumite procese interne bine definite, cu proceduri de lucru foar- te clare și accesibile tuturor membrilor (încă nu am ajuns la formula finală, dar am experimentat alternativele). Proce- durile sunt stabilite astfel încât să preia de la oameni atât cât aceștia sunt dis- puși să dea, iar acest aspect este obli- gatoriu pentru orice companie care do- rește să performeze. Pas cu pas, lucrurile au evoluat, iar astăzi compania este structurată pe mai mute niveluri de decizie și am ajuns, într-un final, la o mai bună cunoaștere a businessului și o mai bună manageriere, cu randa- mente mai bune. Însă schimbările nu
   „Comisia Europeană alocă sume importante pentru dezvoltarea transportului intermodal, atât pentru terminale, cât și pentru echipamente, iar statisticile arată că acest transport a crescut de 3,5 ori, față de 1990, o creștere exponențială fiind înregistrată în ultimii ani. Din păcate, în România, nu există încă o viziune de
   pot alege mult mai ușor între telefoa- nele mobile, atunci când vine momentul să cumpăr unul nou. Acum bateria mă ține și câte două zile, indiferent de mo- delul ales. În trecut, când aveam o organigramă foarte plată, adică eu și restul colegilor, nu am găsit nici un tele- fon a cărui baterie să țină mai mult de jumătate de zi. Etapele s-au conturat de la sine, deși decizia a fost mai mult o oportunitate venită în 2010. Au existat temeri, însă am fost conștienți că putem face față provocărilor doar printr-o or- ganizație structurată, care să funcțio-
„Decizia de a dezvolta transportul intermodal a venit firesc, în urma discuțiilor purtate cu clienții. Am început cu Oradea, realizând legătura cu Germania, cu un tren pe săptămână, iar, în aprilie 2018, la doar patru luni de la lansarea serviciului, am introdus al doilea
   tren. În acest moment, am ajuns la cinci plecări pe săptămână, în ambele direcții.”
16 ...................................................................................................................................................... iunie 2019

























































































   14   15   16   17   18