Page 16 - Revista ZIUA Cargo august 2019
P. 16

   Postul de conducere reprezintă un punct forte:
• Volan reglabil, îmbrăcat în piele, cu design sport
• Comenzi pe volan pentru accesul facil la ecranul multimedia, radio și alte funcții
• Ecran color de 8"
• Ecran tactil LCD de 7,2”
• Sistem Automat de Climatizare.
 Dotări de ultimă generație pentru F-MAX: frână de urgență, sistem de avertizare pentru depășirea benzii de rulare, sistem predictiv de control al vitezei de croazieră și telematică.
 DRIVE-TEST FORD TRUCKS F-MAX O surpriză
plăcută
S-au spus multe cuvinte frumoase despre modelul F-Max, apoi am citit fișa tehnică a camionului și am fost impresionat... l-am văzut și... în continuare, impresia bună s-a păstrat... În sfârșit, a venit mult așteptatul moment al drive-testului.
Recunosc, am avut unele îndo- ieli, la început. După ce ne-am obișnuit cu cele șapte brand-uri de camioane care își împart piața europeană de mulți ani, este de greu de acceptat că poate apărea ceva nou, care să merite cu adevărat atenția afacerilor mature de transport. Pentru că nu este vorba doar de de- sign, dotări sau preț de achiziție... Aș- teptările pieței de transport sunt foarte complexe, iar un camion trebuie să înglobeze multe aspecte legate de fia- bilitate, siguranță, confort și, bineînțe- les, consum redus de carburant. Mai ales în cazul transportului pe distanțe lungi, acolo unde se realizează mulți kilometri în fiecare lună, „maturitatea” autovehiculului este esențială.
Ar putea un producător nou să concureze cu brand-urile tradiționale?
Totul OK
Așa că, aproape involuntar, am început să caut aspectele care să scoată în evidență lipsa de experiență
Așa că am urcat în cabină, privind cu atenție fiecare amănunt... Încă din start, am remarcat poziția confortabilă la volan – scaunul de calitate, comen- zile la îndemână, vizibilitate excelentă. Sigur, oglinzile laterale mari asigură o bună vizibilitate în spate, însă creează un unghi mort pentru zona lateral/față – un potențial disconfort în intersecții și la treceri de pietoni, unde, probabil, șoferul va trebui să se aplece puțin în față. Oricum, această „problemă” este una clasică în rândul camioanelor.
   a producătorului pentru extrem de pre- tențioasa piață europeană. Legat de design nu voi insista – F-MAX arată bine și își găsește locul în orice flotă de internațional.
16 .................................................................................................................................................. august 2019
CAMIOANE ȘI SERVICII

















































































   14   15   16   17   18