Page 42 - Revista ZIUA Cargo august 2019
P. 42

   DKV Euro Service
DKV Euro Service face parte din DKV Mobility Services Group, care a realizat, în 2018, o cifră de afaceri de 8,6 miliarde de euro, activând în 42 de țări. Actualmente, peste 200.000 de clienți utilizează 3,7 milioane de carduri DKV și dispozitive on-board. În anul 2018, DKV Card a fost desemnat pentru a 14-a oară consecutiv drept cea mai bună marcă la categoria carduri de alimentare și de service.
Creștere cu două cifre,
consecutivă, pentru DKV
Compania DKV Euro Service, unul dintre importanții furnizori independenți de carduri de combustibili europeni, dar și unul dintre fruntașii pieței din România, a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri în creștere cu 17 procente.
 Această creștere, ce reflectă activitatea din 2018, vine du- pă majorarea din 2017, care a depășit cu 11 procente estimările inițiale. Pentru acest an, obiectivele sunt legate de continuarea investițiilor în digitalizare, în extinderea serviciilor oferite, precum și de creșterea cotei de piață. Estimarea de creștere a cifrei de afaceri este tot de două cifre.
Dezvoltare continuă
În cifre, creșterea de care vorbim a urcat cifra de afaceri a companiei la 337 de milioane de euro, iar, pentru 2019, estimările sunt în jurul a 360 de milioane de euro. Această creștere este pusă pe seama măririi portofoliului de clienți. „2018 a însemnat un nou an de creștere semnificativă pentru DKV, în România. Am crescut pe toate pla- nurile: cifră de afaceri, echipă, număr de clienți și servicii oferite. Continuăm să ne dezvoltăm atât rețeaua locală de parteneri, cât și cea europeană, care a depășit pragul de 100.000 de puncte de acceptare. Cota de piață estimată pentru 2018 a fost de 19%, iar anul acesta ne propunem să creștem în continuare. Dar cel mai important lucru pentru clienții noștri îl reprezintă serviciile pe care le diversificăm periodic. Un exemplu recent este DKV Eco Trucker, un proiect dezvoltat îm- preună cu TomTom care permite efi- cientizarea transportului prin scăderea consumului și optimizarea rutei”, spu- ne Cătălin Constantinescu, managing director al companiei DKV Euro Service România din septembrie 2018. DKV Eco Trucker poate fi comandat ca do- tare OEM la producătorul Mercedes- Benz Trucks, concret fiind vorba de montarea un aparat stand-alone, de la TomTom. Conform aceleiași surse, seg- mentul de 19% din piață pe care aceș-
Catalin Constantinescu
tia îi au în portofoliu le asigură primul loc în piața de profil.
Compania a anunțat că printre obiectivele sale se află mărirea cotei de piață. Încheierea unui parteneriat de acceptare a cardurilor DKV în re- țeaua Euromaster de service nu poate decât să vină în sprijinul realizării acestui obiectiv.
Anunțuri pentru 2019
2019 marchează mai multe anun- țuri importante pentru clienții DKV și orice companie de transport din România. DKV asigură suport pentru tranziția ușoară în cazul schimbărilor ce vor surveni de la 1 decembrie asu- pra taxei de drum din Cehia, iar, înce- pând cu 1 aprilie, clienții beneficiază de opțiunea achitării taxei de drum din Serbia în regim postpay, o premieră, după cum ne-au spus oficialii DKV. Atât Cehia, cât și Serbia reprezintă țări importante de tranzit pentru România spre Europa de Vest.
DKV Box, dispozitivul oferit de companie pentru achitarea taxelor de drum, este activ pentru țări precum Germania, Austria și Belgia; spre fina-
lul lui 2019, se vor adăuga Portugalia, Spania și Franța, iar, din al doilea trimestru al lui 2020, și Italia.
„Transportul internațional de marfă a reprezentat 23% din totalul mărfurilor transportate pe șosea, care este prin- cipalul mijloc de tranzit pentru marfă în și dinspre România. Totodată, volu- mul de marfă transportat internațional pe șosea a crescut ușor, cu 6% în 2018 ajungând la 55,3 milioane de tone. Astfel, este esențial pentru România să continue să dezvolte in- frastructura rutieră”, a completat Cătălin Constantinescu.
În paralel, rețeaua de stații parte- nere de carburanți s-a dezvoltat con- stant. În martie, DKV anunța extinde- rea rețelei din Spania cu 600 de puncte de alimentare. În total, anul acesta compania pune la dispoziția clienților peste 100.000 de puncte de acceptare în 42 de țări europene. În România, clienții DKV beneficiază de o rețea locală generoasă, cu peste 800 de stații (LUKOIL, MOL, OMV/Petrom, Oscar Downstream, Gazprom, SOCAR și Smart Diesel).
De menționat mai este și faptul că grupul „mamă”, DKV Mobility Services, a „primit” o infuzie de forțe proaspete la nivel de acționariat, 20% din activele companiei fiind deținute, mai nou, de un fond de investiții. Momentan nu există discuții de predare a pachetului majoritar.
Alexandru STOIAN
alexandru.stoian@ziuacargo.ro
 42 .................................................................................................................................................. august 2019
CAMIOANE ȘI SERVICII













































































   40   41   42   43   44