Page 41 - Revista ZIUA Cargo noiembrie 2011
P. 41

  František Oravec, șofer și mana- ger al companiei de familie Frantisek Oravec, a plecat acasă cu un camion Renault Trucks T High 480 ediție specială Optifuel Challenge 2019 (pentru companie) și cu un voucher în valoare de 6.000 de euro, pe care îl poate folosi în orice magazin Renault Trucks dorește. Piotr Krahel a primit un voucher în valoare de 3.000 de euro, iar Pascal Bosser un voucher de 1.500 de euro. De ase- menea, au fost acordate suplimentar un premiu pentru „distracție”, șoferu- lui bulgar Plamen Ivanov, reprezen- tant al companiei Sunny CO Ltd., și unul pentru „fair play”, care i-a revenit algerianului Nabil Bedreddine, de la compania TerrenoTrans.
Costin Anghelescu, campionul României.
Teoria ca teoria, dar practica...
Optifuel Challenge, competiție focalizată în exclusivitate pe conduce- re rațională, creată în 2012 și aflată, anul acesta, la a cincea ediție, ilustrea- ză perfect abordarea globală Renault Trucks a ansamblului vehicul-șofer- servicii, pentru a reduce în mod suste- nabil consumul de combustibil, încă de la primul kilometru.
Finala de la Lyon a fost organizată în două secțiuni: un chestionar teoretic de natură să evalueze cunoștințele șoferilor în domeniul condusului eco- nomic (deținând o proporție de 10% din scorul final) și o probă practică. Aceasta s-a desfășurat la volanul unui Renault Trucks T High Maxispace, echipat cu un motor Euro 6 Step D de 13 l, capabil să dezvolte o putere ma- ximă de 480 CP, având un raport al punților de 2.31. Cu o masă totală de 39,5 t, fiecare dintre cele 7 camioane de competiție a tractat câte o semire- morcă încărcată cu 24,5 t. Camioanele au fost atent calibrate, pentru a oferi condiții echitabile de concurs tuturor participanților.
Câștigător a fost desemnat cel care a reușit să consume cel mai puțin fără a sacrifica, însă, viteza comercială. După cum spuneau reprezentanții Renault Trucks, viteza medie ridicată reprezintă, de fapt, cheia succesului, până la momentul de față niciunul dintre cei care au obținut doar cel mai mic consum nu a ieșit câștigător.
Pe parcursul competiției, fiecare șofer a fost asistat de către un repre- zentant al companiei sale și de către un membru al rețelei locale Renault Trucks. Echipa sa a fost capabilă să îi urmărească evoluția în timp real, utilizând sistemul de management al flotelor Optifleet.
Tragerea la sorți a ordinii intrării în concurs.
Proba teoretică, sub formă de chestionar.
    noiembrie 2019 ............................................................................................................................................ 41
 CAMIOANE ȘI SERVICII
























































































   39   40   41   42   43