Page 54 - Revista ZIUA Cargo noiembrie 2011
P. 54

 SEE SUPPLY CHAIN & LOGISTICS FORUM & EXPO
 La sfârșitul lunii octombrie, s-a desfășurat, la București, evenimentul SEE Supply Chain & Logistics Forum & Expo, o platformă importantă de schimb de informații între companiile de top din domeniul logisticii și cei mai importanți clienți, de a afla bune practici de management al lanțurilor de aprovizionare, ce funcționează mai bine și ce strategii dețin premise cu potențial în viitor. Forumul a reunit 14 speakeri și peste 100 de participanți, încheindu-se cu un workshop pe tema „Îmbunătățește-ți cunoștințele în domeniul supply chain-ului, pentru a îmbunătăți performanța afacerii tale”, susținut de Aristides Matopoulos, lector la Universitatea Aston.
Tematica a inclus subiecte care au vizat industria 4.0 și
supply chain-ul 4.0, optimizarea în supply chain, concentrarea pe client și experiența acestuia, forța de muncă a viitorului, lanțurile de aprovizionare ca avantaj strategic, control și sustenabilitate, management în logistică, optimizarea depozitelor, inovație în supply chain, e-comerț și e-logistică etc. Evenimentul a fost organizat de către Business Mark, în parteneriat cu iTrack Logistics, Mantis (parteneri principali), Aptus, Total Technologies și A&M International, cu susținerea Asociației Române de Logistică (ARILOG).
     2 ANI DE ID LOGISTICS
Compania ID Logistics a împlinit, la începutul lunii octombrie, doi ani de activitate în România, eveniment sărbătorit alături de parteneri și angajați. Cel de-al doilea an a reprezentat totodată un pas firesc în strategia de business a ID Logistics pe piața din România, compania intenționând să se extindă în continuare pe domeniile retail, FMCG, high tech, fashion, cosmetice și e-commerce, unde are un know-how solid și clienți de renume mondial în diverse țări. ID Logistics este un furnizor internațional de servicii logistice, înființat în anul 2001 în Cavaillon, Franța, de către Eric Hemar. În cei 18 ani de existență, compania s-a extins rapid la nivel global în Europa, Asia, Africa și America de Sud,
prin expansiune directă sau prin achiziția unor companii logistice de top.
RABEN GROUP ÎȘI DEZVOLTĂ REȚEAUA ÎN GERMANIA
Grupul Raben, companie internațională de servicii logistice, prezentă și în România, a semnat,
pe 5 noiembrie, un acord de cumpărare cu Family Ehrig, pentru a prelua 50% din acțiunile lor în Fenthol & Sandtmann, inclusiv FKL și Kraftverkehr Ehrig. Astfel, Raben va deveni unicul acționar al companiei germane. Tranzacția va fi finalizată după aprobarea Consiliului Concurenței din Germania. În ultimii ani, Raben Group a investit dinamic pe piața
germană, punând în aplicare în mod constant strategia sa pe termen lung de dezvoltare a rețelei de transport independente. Datorită acordului cu Fenthol & Sandtmann, Grupul poate satisface mai eficient așteptările clienților, oferind o rețea de transport eficientă bazată pe 34 de sucursale din Germania.
EMAG: 20% DIN LIVRĂRILE CAPITALEI, PRIN EASYBOX
Peisajul urban tot mai aglomerat și imprevizibil a determinat clienții eMAG să opteze din ce în ce mai mult pentru livrarea la easybox. Noua modalitate de livrare eMAG a adus mai multă rapiditate și libertatea de a putea ridica comanda în orice zi a săptămânii, la orice oră. Potrivit unei analize eMAG, jumătate dintre comenzile cu livrare la easybox sunt ridicate în intervalul 12.00-18.00, iar 85% sunt ridicate în 24 de ore. Cea mai valoroasă comandă cu livrare la easybox din acest an a fost de 13.000 de lei, iar clientul care a cumpărat cel mai mult a plătit în total 50.000 de lei. Recordul pentru cel mai scurt timp petrecut de o comandă în sertarul easybox a fost de 55 de secunde. De asemenea, clientul de top a avut nu mai puțin de 200 de comenzi în ultimele 12 luni, în medie patru comenzi pe săptămână, cu livrare la easybox.
FRISBO, INVESTIȚIE DE 1,2 MILIOANE DE EURO
Startup-ul Frisbo, platforma de smart e-fulfillment cu cea mai mare prezență în Europa Centrală și de Est, care preia depozitarea, procesarea și livrarea comenzilor magazinelor online, a primit o investiție de
1,2 milioane de euro, într-o rundă condusă de GapMinder Venture Partners, cu participarea ROCA X, la o evaluare a business-ului de aproximativ
6 milioane de euro. Frisbo, care deservește deja clienți precum
  54 ............................................................................................................................................ noiembrie 2019
ȘTIRI
















































































   52   53   54   55   56