Page 55 - Revista ZIUA Cargo noiembrie 2011
P. 55

 Bitdefender, Meli Melo sau foodpanda, va folosi fondurile pentru a dezvolta serviciul la nivel de produs self-service pentru retaileri și pentru a se extinde operațional, prin adăugarea de noi hale în portofoliu. Operând hale în România, Ungaria, Slovacia și Polonia – de unde deservește și Germania, Frisbo își propune să le conecteze cu cele mai importante marketplace-uri din regiune și cele mai importante platforme de e-commerce, permițând astfel scalarea business-urilor locale în întreaga regiune.
EDUCAȚIE RUTIERĂ PENTRU ELEVI, MARCA H.ESSERS
Peste 60 de elevi ai Școlii Gimnaziale din Husasău de Tinca au susținut o oră inedită de Educație Rutieră, într-un cadru special amenajat, pentru a înțelege cât mai bine importanța prevenției în trafic. Reprezentanții companiei H.Essers au deplasat la fața locului un camion cu o remorcă, în care a fost amenajată o sală de clasă. Aici, copiii au primit informații legate de ceea ce înseamnă „unghiul mort” și despre cum să se protejeze atunci când sunt pietoni sau circulă cu bicicleta. La final, cei prezenți au primit fiecare câte o diplomă de participare la programul de Educație Rutieră și o vestă reflectorizantă. Copiii au fost încurajați să o poarte în special în timpul nopții, pentru a putea fi văzuți de ceilalți participanți la trafic.
INVESTIȚIE SAMEDAY DE 20 DE MILIOANE DE EURO
Sameday, jucător important pe piața locală de curierat, inaugurează noul centru logistic, situat pe Centura Capitalei, în zona Chitila, în urma unei investiții totale de 20 de milioane
de euro. Centrul logistic are o suprafață de 22.000 mp și dispune de tehnologii de ultimă generație ce scurtează până la de trei ori timpii de sortare, eficientizând fluxurile de procesare și expediere a coletelor. Noul centru logistic va gestiona 80% din volumul total al expedierilor companiei la nivel naţional, urmând ca aici să fie procesate coletele trimise de clienții din București-Ilfov și din partea de sud a țării. Zilnic, peste 250 de camioane vor tranzita centrul logistic, acesta fiind dotat cu două benzi de sortare automate, ce pot procesa împreună până la 25.000 de colete pe oră. Pachetele mici și plicurile sunt sortate automat pe un sistem special, cu o capacitate de 10.000 de expedieri pe oră. Activitatea noului centru logistic Sameday este susținută de cei 450 de angajați, care lucrează în trei ture.
GEFCO A LANSAT DOUĂ SOLUȚII „PHYGITALE”
Grupul GEFCO, aflat printre liderii europeni în logistică auto și un expert mondial în lanțul de aprovizionare multi-modal, a anunțat, în 30 octombrie, lansarea a două soluții „phygitale” (care combină capacitățile fizice și tehnologiile digitale), pentru a asigura o experiență de neegalat utilizatorilor. Aceste inovații sunt bazate pe un know-how de
70 de ani în logistică și experiența digitală a partenerilor. Recent achiziționată de GEFCO, Chronotruck reprezintă o platformă digitală pentru transporturi rutiere de marfă care simplifică livrările pentru transportatorii rutieri prin algoritmi robuști care corelează cererea cu oferta disponibilă. Moveecar reprezintă o platformă digitală creată de GEFCO și de experți IT internaționali care asigură servicii de logistică pe întreaga durată de viață a vehiculului pentru companii din domeniul auto și al mobilității.
EMAG A PRIMIT APROBAREA FUZIUNII CU EXTREME DIGITAL
eMAG a primit aprobarea fuziunii cu Extreme Digital, de către Autoritatea de Concurență Maghiară (GVH), care a stabilit că, în piața de produse electro-IT, sectoarele de comerț electronic și comerț prin magazine tradiționale constituie o piață unitară, iar fuziunea nu reduce concurența. GVH a motivat că transparenţa prețurilor și sensibilitatea la preţ a cumpărătorilor din mediul online, precum și concurenţa în piața de retail sunt argumente puternice care au cântărit în această decizie. „Aprobarea fuziunii eMAG Ungaria cu Extreme Digital marchează un pas important în extinderea noastră regională. Continuarea dezvoltării internaționale va produce mai departe valoare în România, având în vedere numărul mare de angajați, furnizori și selleri români”, a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG. Astfel, eMAG devine acționar majoritar al noii entități, cu un pachet de 52% din acțiuni. Noua companie pornește la drum cu venituri cumulate estimate la
250 de milioane de euro, 600 de angajați și cu o țintă de un miliard de euro în 6 ani.
WDP ARE PROIECTE DE 202 MILIOANE DE EURO, ÎN ROMÂNIA
Dezvoltatorul belgian de depozite WDP, prezent și în România, a dat publicității, în 23 octombrie, rezultatele financiare pentru trimestrul 3 al anului. Din acest raport financiar este de menționat faptul că România este una dintre piețele care influențează pozitiv randamentul proiectelor de investiții pe care le are în derulare WDP în Europa. Proiectele în derulare ale companiei în țara noastră se ridică la 202 milioane de euro și însumează 354.700 mp suprafață închiriabilă.
   noiembrie 2019 ............................................................................................................................................ 55
 ȘTIRI



















































































   53   54   55   56   57