Page 41 - Revista ZIUA Cargo ianuarie 2020
P. 41

  a cazurilor, de însuși viitorul client. În special, acel gen de prevederi, „dacă nu faceți «bla-bla-bla», termenul de plată se amâna cu o sută de zile”. E vorba de depistarea clauzelor abuzive.
Dacă aș spune să verificați și existența licenței de intermediere, și data înființării firmei, și data înscrierii în platformă, și amploarea cu care uti- lizează aplicația BursaTransport, m-aș hazarda în aprecieri care nedreptățesc firme de bună credință. Ceea ce sunt toate companiile, până la proba con- trarie.
Toate aceste informații pot con- duce la o confirmare de accept a re- lației de transport, sau la dubii. Decizia întotdeauna vă aparține, dumneavoas- tră singur decideți asupra afacerii dumneavoastră și nimeni nu vă poate oferi garanții că lucrurile vor merge „ca unse”.
Amintesc, la sfârșit, un
reproș care ni se face nouă, BursaTransport, cu privire
la lipsa de transparență a incidentelor de plată:
de ce nu publicăm toate incidentele produse de fiecare companie în parte, chiar dacă au fost rezolvate înainte de publicare.
Presupunem ca le-am publica și ați avea de ales riscul minim între: fir- ma A, cu 20 de incidente stinse înainte de publicare, cu 70.000 de mărfuri pu- blicate în cei 5 ani de când este activă în platforma, și firma B, cu 4 incidente de plată la 400 de mărfuri publicate în cele 5 luni de când este activă.
Pe care ați alege-o?
Firma B, de departe, pentru că are mai puține reclamații. Răspuns greșit!
Firma B însă, așa cum suntem orga- nizați în mod curent, va primi un scor COMPORTARE CONTRACTUALĂ CA ȘI CLIENT cu o stea mai puțin, în timp ce firma A va avea (posibil) numărul maxim de stele. Nu acordăm stelele manual, după preferințe și estimări; scorul este rezultatul unui calcul care se bazează pe o serie întreagă de informații, inclusiv datele prezentate în exemplu.
Dan COTENESCU
manager 123cargo PUBLICITATE
   IT&C





















































































   39   40   41   42   43