Page 42 - Revista ZIUA Cargo ianuarie 2020
P. 42

   Gabriel Sîrbu, South Europe Sales Director Trans.eu:
„Grupul a finalizat anul 2019 cu un portofoliu de clienți activi ce depășește 40.000 de companii și fiecare din cei peste 600 de angajați a contribuit la aceste rezultate. Trans.eu este un angajator de top în Polonia, conform studiilor de satisfacție a angajaților, iar spiritul și cultura organizațională au condus la formarea unei echipe internaționale de profesioniști cu o vastă experiență.”
TRANS.EU
Platformă de Logistică
și Transporturi
În 2019, Trans.eu a realizat o schimbare importantă – trecerea de la Bursă de Transporturi, la Platformă de Logistică și Transporturi, dedicată celor trei grupuri-cheie de clienți: Trans for Shippers, Trans for Forwarders și Trans for Carriers.
 P rin lansarea noii Platforme, com- pania a făcut un pas important la nivel de industrie, reușind să depășească una din barierele cele mai mari pe care le au, în prezent, bursele electronice de transporturi de pe piață. Este vorba despre acoperirea unui spectru mai larg de nevoi din supply chain și depășirea mediului spot, co- mercializat puternic, în care lipsesc în- crederea și alte valori pe care se con- struiește în realitate relația client-furnizor.
Produse și funcționalități
O dată cu lansarea noii Platforme Trans.eu, au fost integrate tehnologii avansate (precum inteligența artificială sau soluții din robotică) în trei produ- se interconectate:
Trans for Shippers – o soluție dedicată producătorilor/clienților de transport.
Trans for Forwarders – o solu- ție dedicată caselor de expediții/firme- lor de logistică.
Trans for Carriers – o soluție dedicată companiilor de transport.
Noile funcționalități pe care le propun aceste produse includ:
„SmartMatch Freight” – o func- ție bazată pe un algoritm avansat de matching, care realizează în mod au- tomat o potrivire a încărcării cu trans- portatori din portofoliul Trans.eu sau chiar din portofoliul clientului.
„Private Freight” – eficientiza- rea atribuirii încărcării către portofoliul curent de companii de transport al cli- entului/casei de expediții sau recruta- rea de noi transportatori.
„Fixed routes” – gestionarea procesului de transport regulat/pe bază de contract.
„Load monitoring” – monitori- zare în timp real, din momentul în care comanda este înregistrată, până la executare. Instrumentul stabilește ele- mentele care pot fi monitorizate.
„Automated rules” – crearea și gestionarea simplă a comenzilor,
trimiterea acestora către grupuri pre- definite de transportatori, expedierea mărfurilor pe rutele preferate.
Eficiență și flexibilitate
Utilizarea acestei platforme oferă o serie de avantaje și facilități demne de luat în seamă:
Platforma Trans.eu permite crearea și gestionarea documentației de transport rapid și simplu, precum și arhivarea documentației externe.
Noile tehnologii disponibile în Platforma Trans.eu fac posibilă auto- matizarea colaborării dintre Client- Casă de Expediții-Transportator, atât la nivel de atribuire a curselor, precum și la nivel de eficientizare a utilizării capacității disponibile.
Platforma Trans.eu este, în prezent, integrabilă cu o gamă variată de soluții software pe care clienții le uti- lizează în activitatea zilnică. De la so- luții CRM, ERP, până la TMS, WMS precum și alte soluții dezvoltate in- house de clienți. În prezent, se lucrea- ză la o soluție „public API” complexă, prin care interconectarea devine un pro-
ces simplu și rapid, în special în pro- iectele de implementare ale Platformei.
Siguranță optimă
La nivel de prevenție, Platforma Trans.eu oferă vizibilitate sporită:
istoricul activității în platformă indexul riscului de neplată evaluări bazate pe încărcări
reale.
În plus, procesul de verificare a
companiilor care utilizează pentru prima data Platforma Trans.eu este unul com- plex, desfășurat pe mai multe niveluri, atât prin soluții tehnologice, cât și prin intervenția unor echipe dedicate.
La nivel de neîncasare a plăților pentru serviciile de transport, Grupul Trans.eu deține compania TransCash, ce oferă suport în recuperarea debi- telor, servicii de reprezentare legală în fata instanțelor precum și serviciul de Factoring, ce urmează a fi oferit inclusiv în România, în a doua jumă- tate a anului 2020. Totodată, compania a implementat un sistem de certifi- care a celor mai bune companii care utilizează Platforma Trans.eu, astfel acestea fiind mai ușor evidențiate.
                42 ................................................................................................................................................ ianuarie 2020
IT&C

































































   40   41   42   43   44