Page 62 - Revista ZIUA Cargo ianuarie 2020
P. 62

MERCEDES-BENZ
Inovația Uptime
Conectare într-o rețea inteligentă – totul pentru o utilizare și mai eficientă a vehiculelor.
  Filosofia după care se ghidează Mercedes-Benz este predicti- bilitate 100% și disponibilitate maximă a autovehiculului.
Prin conectarea într-o rețea inte- ligentă, Mercedes-Benz Uptime spo- rește disponibilitatea, diagnostichează în mod continuu starea autovehiculului și a remorcii cuplate și face recoman- dări concrete de acțiune. Astfel, vizitele neplanificate de până acum în service vor deveni predictibile, iar perioadele de staționare minimizate.
Prin interconectarea inteligentă din- tre vehicul, service-ul Mercedes-Benz și compania de transport, Mercedes- Benz Uptime stabilește noi standarde în industria transporturilor. Rezultatul: o capacitate semnificativ îmbunătățită de planificare a vizitelor în service și un nivel mai ridicat de disponibilitate a au- tovehiculelor.
Prin inovativul serviciu Mercedes- Benz Uptime se țintește o creștere importantă în ceea ce privește fiabili- tatea și rentabilitatea afacerii de trans- port, având în vedere că necesarul de reparații și întreținere este sesizat din timp și astfel devine planificabil.
Uptime în acțiune:
Prin comunicarea continuă a tuturor sistemelor conectate la bord, se generează, zilnic, o cantitate imensă de date, ce pot fi folosite pentru diferite diagnoze ale autovehiculului. Astfel, sunt realizate, complet automat și de la distanță, multe dintre procedurile de
diagnoză, de către Mercedes-Benz Uptime. Rezultatul: motivul defecțiunii este deja cunoscut în service, înainte ca autovehiculul să ajungă acolo.
Mercedes-Benz Uptime reu- șește să transmită, automat, la centrul autorizat, în decurs de circa 240 secun- de după preluarea datelor din camion, recomandările de acțiune pentru ser- vice-ul auto. Acest fapt este posibil da- torită know-how-ului existent și salvat în serverele back-end ale service-ului Mercedes-Benz. Astfel, se asigură diagnoza, recomandări clare de acțiune și identificarea pieselor pe baza instruc- țiunilor corespunzătoare de reparații. Sau, pe scurt: pot fi pregătite optim chiar și vizitele neplanificate în service.
Sunt peste 1.500 de centre autorizate Mercedes-Benz în Europa pentru Mercedes-Benz Uptime, iar acest fapt duce, de exemplu, la o perioadă de diagnoză de până la 3
ori mai scurtă pentru testul de intrare în service.
La majoritatea autovehiculelor, cu Mercedes-Benz Uptime s-au putut reduce cu mai mult de jumătate vizi- tele neplanificate în service, datorită recunoașterii timpurii a defecțiunilor.
Avantaje:
Consiliere individuală, perso- nalizată, prin intermediul service-ului Mercedes-Benz.
Planificare maximă și eficiență pentru vizitele în service.
Nivel ridicat de disponibilitate a autovehiculelor din flotă.
Transparență în timp real cu privire la starea autovehiculelor din întreaga flotă.
Informare imediată și reco- mandări clare de acțiune, în cazul ne- cesarului identificat de reparație și de întreținere.
Soluții integrate pentru cami- oane și semiremorci.
Prețuri de service atrăgătoare pentru contractele de service, prin inte- grarea Mercedes-Benz Uptime.
Mercedes-Benz Complete
Mercedes-Benz Uptime este parte integrală a contractului de service Mercedes-Benz Complete. Toate cele- lalte contracte de service ale producă- torului pot fi combinate cu Mercedes- Benz Uptime. Astfel, prin combinația optimă dintre conectarea într-o rețea inteligentă a autovehiculelor și contractul de service Mercedes-Benz, se obține un dublu beneficiu.
Alexandru STOIAN
alexandru.stoian@ziuacargo.ro
   CAMIOANE ȘI SERVICII
          62 ................................................................................................................................................ ianuarie 2020







































































   60   61   62   63   64