Page 60 - Revista ZIUA Cargo ianuarie 2020
P. 60

   Cefin oferă un pachet complet de servicii care include:
Identificarea camionului potrivit
Identificarea pachetului de service adecvat
Soluție telematică în dotarea standard
Consiliere pentru menținerea sub control a costurilor Finanțare
Trade-In
Buy-back
       Proximitate, profesionalism
și competitivitate
Dincolo de produs, Cefin Trucks, importatorul Ford Trucks în România, pune accent pe oferirea unui pachet complet de servicii.
  Cefin a pus întotdeauna accent pe parteneriatul cu clienții, iar acest lucru presupune o con- tinuă evoluție și diversificare a produ- selor oferite.
Rețea națională de service
„Proximitate, profesionalism și com- petitivitate” – acestea sunt punctele forte ale rețelei de service Ford Trucks.
Cele 13 puncte de service sunt po- ziționate astfel încât, în maxim o oră și jumătate, să se poată ajunge la o even- tuală intervenție la un client, indiferent unde a rămas imobilizat vehiculul.
Pentru fiecare punct service, s-a urmărit respectarea unor standarde precise. Astfel, fiecare service dispune de stoc pentru piese de schimb, per- sonalul tehnic participă la cursuri de specializare (minimum cinci cursuri pe an), sunt echipamente de diagnoză actualizate la zi pentru modele comer- cializate și fiecare service decontează direct cu Cefin intervențiile în garanție și post garanție.
Cele 13 puncte de service sunt conforme cu standardele Ford Trucks, acoperă bine teritoriul și au elemente vizuale de identificare ale producătorului.
În plus, mai există trei puncte de intervenții de breakdown – service-uri neoficiale, dar care dispun de stoc de piese, echipamente de diagnoză și personal care a participat la cursurile de perfecționare.
În 2020, vor apărea încă doi par- teneri, în Sibiu (primul trimestru al anului) și Iași (trimestrul doi).
Amintim faptul că București, Arad, Deva și Brașov sunt puncte de service aparținând Cefin, având experiență de peste 20 de ani de funcționare, personal calificat – 120 de tehnicieni – și peste 90.000 de ore de manoperă pe an realizate. Cele patru locații în- sumează peste 10.000 mp spațiu pen- tru servicii.
De asemenea, toți partenerii de service sunt autorizați oficial de Cefin și Ford Trucks și îndeplinesc criteriile calitative ale producătorului.
Rețeaua nu repară exclusiv cami- oane Ford.
Clienții beneficiază de tarife compe- titive, fiind oferite soluții de calitate, atât cu piese de origine, cât și aftermarket.
Contracte cu grad ridicat de flexibilitate
Contractele de service oferite de Cefin sunt locale (pentru un anumit punct de service), sau naționale.
Cefin oferă, la vânzarea camioa- nelor noi, contractul de mentenanță și reparații cu cost fix – tipizat și stan- dardizat pe cerințele clientului, în func- ție de tipul de transport, marfă trans- portată, kilometri parcurși, ore de funcționare.
Contractul de mentenanță cu cost fix poate fi simplu (revizii anuale și trac- tare), sau se poate ajunge până la ele- mente complexe, cum ar fi un anumit număr de litri de ulei de completat în fie- care an, unul sau două rânduri de se- turi de plăcuțe de frână incluse în con- tract, alte elemente de uzură incluse etc.
Contractele se ajustează pe ne- voile clientului, iar acesta are o bună predictibilitate asupra costurilor, care sunt fixe și bugetate de la început.
Reprezentanții Cefin recomandă contractele de mentenanță și tractare, astfel, pe perioada finanțării vehiculului, nu există riscul majorării costurilor și, în plus, pe această perioadă, atât în țară, cât și în Europa, este asigurată tractarea.
Astfel, costurile fixe sunt bugetate și, în caz că apare o defecțiune nepre- văzută, tractarea este asigurată până la cel mai apropiat service.
În funcție de nevoile transportato- rului, se poate ajunge până la con- tracte de full service, care cuprind tot.
O atenție specială a fost acordată perioadei de garanție. Garanția stan-
dard este de doi ani, însă se poate contracta anul trei de garanție integrală.
Se poate opta pentru trei ani garanție integrală, plus doi ani garanție driveline.
Mentenanța efectuată la timp
În mod standard, utilizatorul unui camion are trei posibilități de a fi anun- țat pentru efectuarea vizitelor în ser- vice, pentru mentenanță.
Prima revizie se realizează nu mai târziu de 18 luni de la data livrării. Apariția martorului în bord care anunță faptul că este necesară efec-
tuarea mentenanței (ulei, filtre). Atingerea numărului de kilo-
metri sau ore efectuate.
Cu ajutorul serviciului telematic,
Cefin va demara un nou serviciu, anul acesta, prin care service-ul va avea acces la date privind exploatarea ca- mionului, iar clienții vor fi anunțați, atunci când sunt necesare lucrările de mentenanță. Serviciul va fi oferit gratuit și, astfel, programările în ser- vice vor fi optimizate, iar timpii de imo- bilizare se vor reduce.
Merită amintit și faptul că Ford Trucks asigură asistență rutieră non- stop, atât în România, cât și interna- țional.
Sunt și alte servicii suport prin care Cefin se asigură că produsele sale sunt exploatate eficient. Astfel, este asigurată, cu ajutorul unui demo-dri- ver, instruirea șoferilor care conduc Ford Trucks, pentru utilizarea optimă a camionului.
De asemenea, este notabil faptul că 80% dintre vânzările de capete tractor noi sunt legate și de contracte de trade-in.
Radu BORCESCU
radu.borcescu@ziuacargo.ro
   60 ................................................................................................................................................ ianuarie 2020
CAMIOANE ȘI SERVICII




















































   58   59   60   61   62