Page 48 - Revista Ziua CARGO
P. 48

MACARALE PENTRU 150 ȘI 360 T –
O PREMIERĂ ÎN INDUSTRIA BRAȘOVEANĂ
 ELMAS din Brașov, companie specializată în industria instalațiilor de ridicat, a semnat un contract, alături de un partener european, pentru a produce două macarale industriale, pentru sarcini de 150 și 360 de tone.
Compania brașoveană urmează să proiecteze,
să fabrice și să monteze cele două macarale, ce vor fi folosite în ramura energiei hidroelectrice.
Din 2014, ELMAS și-a dezvoltat capacitatea de producție, investind peste
5 milioane de euro într-o fabrică și în dotări cu tehnologii moderne din domeniul producției de structuri metalice și macarale industriale.
Facilitatea de producție beneficiază și de un parc de panouri fotovoltaice, care produce 300 de kW/h și asigură o bună parte din energia necesară pentru fluxul de producție. Investițiile permanente,
în tehnologie și în resursa umană specializată, au făcut ca, în 2019, ELMAS să realizeze o cifră de afaceri de 152,5 milioane de lei, într-o ușoară creștere față de anul anterior.
400 de angajați, opt locații la nivel național și subsidiare în Moldova, Ungaria, Bulgaria, Israel, cu facilități de cercetare și dezvoltare, proiectare, producție, service și divizii de vânzări, fac din ELMAS o companie cu o dezvoltare dinamică în peisajul economic românesc. Portofoliul actual de produse acoperă o mare parte din domeniul instalațiilor de ridicat: stivuitoare, macarale industriale, ascensoare, sisteme de parcare auto, sisteme de depozitare și utilaje forestiere.
       EUROPA ARE NEVOIE DE UN PLAN DE INVESTIȚII PENTRU SECURITATEA CIBERNETICĂ
Ministrul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor, Lucian Bode, a participat, la începutul lunii mai, la reuniunea ministerială informală a miniștrilor telecomunicațiilor, organizată prin videoconferință, se arată într-un comunicat de presă. Tema reuniunii a fost contribuția sectorului telecomunicațiilor și a digitalizării la strategia europeană de ieșire din criza COVID-19. Concret, miniștrii UE s-au concentrat pe două tematici majore, anume utilizarea aplicațiilor mobile și a datelor de mobilitate anonimizate, pentru combaterea crizei COVID-19,
precum și importanța soluțiilor și a investițiilor, pentru dezvoltarea de noi infrastructuri digitale.
GEBRÜDER WEISS ROMÂNIA, CREȘTERE, ÎN AN ANIVERSAR
2019 a reprezentat, pentru Gebrüder Weiss România, un an de consolidare a afacerii și a poziției pe piață, compania obținând rezultate pozitive, pentru principalii săi indicatori. Rezultatele obținute confirmă poziția solidă, pe piața de transport și logistică, a companiei. În anul 2019, comparativ cu 2018, Gebrüder Weiss România a obținut o creștere de 7% a cifrei de afaceri, atingând valoarea de 66,8 milioane de euro (2018: 62 de milioane de euro). Creșteri s-au înregistrat și în ceea ce privește numărul de transporturi efectuate (+22%) și
numărul de angajați (+6%). S-au realizat investiții în personal, dar și în infrastructura de transport, pentru a susține ritmul de dezvoltare dorit. Prin deschiderea liniei directe de transport între filiala sa din București și cea din Istanbul, clienții companiei beneficiază de plecări regulate, bi-săptămânale, din Turcia spre România. Cel mai recent serviciu adăugat în portofoliul companiei, Home Delivery (livrarea la domiciliul clienților a comenzilor online pentru bunuri de tip cargo, între 25 și 45 kg), a înregistrat rezultate record la nivel de grup, dar și local; în România, compania locală a onorat 58.000 de comenzi.
LIBER PENTRU TRAFICUL DE MARFĂ, PE CENTURA FEROVIARĂ BUCUREȘTI
CFR Infrastructură a finalizat lucrările de reparații la infrastructură, suprastructură și instalații de semnalizare/electrificare, la centura feroviară a Capitalei, astfel că transportul de marfă pentru tranzitul spre și dinspre Constanța, Craiova sau Timișoara se poate realiza, acum, pe relația Pantelimon- Voluntari-Mogoșoaia-Ram. Colentina-Chiajna, după redeschiderea circulației pe centura feroviară.
Potrivit reprezentanților CFR, avantajele – atât pentru transportul feroviar de marfă, cât și pentru traficul rutier – sunt descongestionarea traficului feroviar pe relația Băneasa- Pantelimon, fluidizarea traficului rutier la trecerile la nivel cu calea ferată de la Andronache, Petricani și Pipera și eliminarea timpilor de staționare a trenurilor de marfă în Băneasa și Chitila. Compania Wiebe România a executat lucrările de infrastructură și suprastructură feroviară, ISAF pe cele de semnalizare, societatea Electrificare CFR pe cele de electrificare, iar Secția L2 București – lucrările de întreținere pentru decolmatare șanțuri și evacuare ape din zona terasamentului.
  48 ...................................................................................................................................................... mai 2020
ȘTIRI














































































   46   47   48   49   50