Page 49 - Revista Ziua Cargo
P. 49

 companiei, precum și spații de relaxare, săli de conferință și spații de luat masa. Angajații sunt implicați în elaborarea tehnologiilor de vârf din industria auto: unități de control al geamurilor și trapei, aplicații de navigație și multimedia.
De asemenea, ei desfășoară activități de cercetare pentru sistemul de frână „vacuumless brake one box design”, care presupune creșterea eficienței procesului de frânare a mașinii.
În parteneriat cu mediul universitar local și internațional, specialiștii din Iași lucrează și la proiecte dedicate orașelor și mașinilor inteligente, capabile să crească eficiența, siguranța și confortul condusului.
SCĂDEREA CERERII ÎNCEPE SĂ FIE SIMȚITĂ PE PIAȚA BIROURILOR, ÎN S1
Scăderea cererii începe să fie simțită pe piața birourilor, în primul semestru din „anul pandemic”, însă rata de ocupare rămâne semnificativă în majoritatea sub-piețelor, anunță Colliers
International. Noile spații de birouri livrate în prima jumătate a anului au fost de aproape 105.000 mp,
în concordanță cu estimările,
dar cererea totală în București a scăzut cu aproape 28%, până la puțin peste 124.000 mp, în timp ce cererea nouă s-a redus la jumătate după un an excepțional, sub 45.000 de metri pătrați.
DEPENDENȚA DE EXPORTURI, VULNERABILITATE PENTRU PRODUCȚIA AUTO
Dependența de exporturi reprezintă o vulnerabilitate, în această perioadă, pentru producția auto din România, care își revine foarte greu, în condițiile în care exporturile de
mașini și componente auto reprezintă 46,6% din totalul livrărilor externe ale României, potrivit PwC România. „Industria auto se confrunta cu provocări mari și înainte de apariția crizei pandemice, precum costurile ridicate du investițiile în noile tehnologii, vehicule autonome, soluții de mobilitate și conectivitate, lipsa infrastructurii de încărcare și țintele ambițioase de reducere a emisiilor CO2 ale UE. Acum, ele vin la pachet cu o scădere semnificativă a vânzărilor la nivel global, încetinirea producției, lanțuri de aprovizionare afectate și probleme în asigurarea lichidității și a finanțării”, spune Daniel Anghel, partener, liderul serviciilor pentru industria automotive, PwC România. Măsurile care au fost luate, deja,
de Guvern, cum ar fi sprijinirea șomajului tehnic în perioada stării de urgență, rambursarea mai rapidă a TVA și amânarea plății unor impozite, au asigurat o anumită lichiditate companiilor producătoare, în această perioadă. Potrivit PwC, majoritatea fabricilor din industria auto s-au deschis treptat, dar nu funcționează la capacitate maximă.
PUBLICITATE
  august 2020 ................................................................................................................................................ 49
 ȘTIRI




















































































   47   48   49   50   51