Page 43 - Revista Ziua Cargo
P. 43

  Volvo FH cu I-Save
• Motor Volvo de 13 litri, cu tehnologie Turbo Compound (Volvo D13TC), cu 460 CP
(2.600 Nm) sau 500 CP (2.800 Nm) • I-See bazat pe hărți – folosește informații despre ruta planificată pentru a utiliza energia cinetică a autocamionului
• Sistem de schimbare a treptelor de viteză I-Shift, cu software optimizat pentru operațiuni de transport pe distanță lungă (modul Eco)
• I-Cruise cu I-Roll, care reglează viteza pentru a reduce semnificativ consumul de combustibil
• Punte spate cu un consum eficient de combustibil
• Oprire la ralanti
• Pompă de servodirecție pentru situații de urgență cu debit variabil • Pachet complet pentru deflectorul de aer
  tualizări de software bazate pe anali- za datelor utilizatorilor, echilibrul dintre consumul de combustibil și manevra- bilitate a fost perfecționat și optimizat, ceea ce duce la o reducere suplimen- tară a consumului de combustibil atunci când se rulează în modul Eco.
Alături de actualizarea tehnologiei I-Save, noul Volvo FH are un design mai aerodinamic. Pentru economii su- plimentare de combustibil, I-See dispu- ne acum de o nouă funcție, prin care autocamionul poate detecta când este eficient pentru motor să ruleze la turații reduse, apoi din inerție, chiar și pe drumuri care par a fi suprafețe plane.
„Acest rezultat înseamnă că, prin alegerea noului Volvo FH cu I-Save, transportatorii își pot reduce consumul de combustibil cu până la zece pro- cente în comparație cu un Volvo FH
standard, echipat cu motorul nostru de 13 litri, Euro 6 Step D. În practică se pot realiza economii și mai mari, de- oarece majoritatea clienților care cum- pără noul Volvo FH cu I-Save înlo- cuiesc de fapt autocamioane mai vechi, cu un consum mai mare de combus- tibil”, ne explică Jessica Sandström.
Diferența de consum de combus- tibil este calculată comparând costurile motorinei și ale combustibilului AdBlue pentru I-Save: D13TC Euro 6 Step D cu pachetul pentru combustibil dedicat transportului de cursă lungă vs. D13 eSCR Euro 6 Step D fără pachetul pentru combustibil dedicat transportu- lui de cursă lungă. Economia reală de combustibil variază în funcție de mulți factori, cum ar fi nivelul de experiență a șoferului, utilizarea controlului vitezei de croazieră, specificațiile vehiculului,
sarcina vehiculului, topografia reală și condițiile meteorologice.
Noul Volvo FH cu I-Save nu repre- zintă doar un pas important înainte în ceea ce privește economia de com- bustibil. Cuplul său, optimizat pentru o gamă largă de turații, determină un rulaj lin și oferă puterea necesară pen- tru a menține o viteză medie ridicată și constantă, chiar și în condițiile unei topografii provocatoare.
„Astfel, facem mai ușoară și mai confortabilă rularea în condiții de eficiență a consumului chiar și pe dru- murile în pantă. Mediul de lucru de top oferit de noul Volvo FH îi ajută pe șoferi să conducă optim pe întreaga durată a deplasării”, încheie Jessica.
adaptarea: Raluca MIHĂILESCU
raluca.mihailescu@ziuacargo.ro
 septembrie 2020 .......................................................................................................................................... 43
 CAMIOANE ȘI SERVICII















































































   41   42   43   44   45