Page 66 - Revista Ziua Cargo
P. 66

                                             editor general
Meda Iordan meda.iordan@ziuacargo.ro
redactor-șef
Radu Borcescu radu.borcescu@ziuacargo.ro
redactori
Magda Severin magda.severin@ziuacargo.ro Raluca Mihăilescu raluca.mihailescu@ziuacargo.ro
secretar general de redacție Alexandru Stoian alexandru.stoian@ziuacargo.ro
foto-video: Jean-Mihai Pâlșu
director publicitate Violeta Burlacu violeta.burlacu@ziuacargo.ro Tel.: 0726.910.277
DTP și pre-press
Top O’Rush Graphic Design
Revistă editată de
ZC Trans Logistics Media
Adresa redacției:
Bd. Timișoara, nr. 92, sector 6, București.
Tel.: 0771.311.796
www.ziuacargo.ro redactie@ziuacargo.ro
ISSN 2069 - 069X
  Spune-ți părerea!
Despre ITP!
Un nou scandal a apărut în lumea transporturilor:
ITP obținut fără ca autovehiculul să fie prezent. Inclusiv Guvernul s-a sesizat și a decis verificarea ITP, asigurându-se că, la momentul realizării inspecției, camioanele erau în țară. Credeți că, de acum înainte, ITP se va obține în mod corect?
1. Da. Nimeni nu va risca să i se întocmească dosar penal. Astfel, mulți vor fi afectați, în condițiile în care parcul utilizat în transporturi este destul de vechi (în special cel care operează pe național) și, în mod evident, multe camioane nu ar putea să obțină ITP fără „ajutor”.
2. Nu. Avântul autorităților se va stinge, ca și în alte situații. Iar interesele service-urilor și ale transportatorilor ce operează pe Comunitate sunt foarte mari și nu vor renunța la o practică atât de „benefică”.
Puteți răspunde la întrebarea lunii, vizitând www.ziuacargo.ro
Pachetul Mobilitate 1 – perioadă lungă de adaptare
I ntrarea în vigoare a Pachetului Mobilitate 1 obligă, deja, transpor- tatorii să asigure întoarcerea șofe-
rilor acasă la 3 sau 4 săptămâni. În- trebarea lunii trecute a fost legată de capacitatea și intenția firmelor din România de a respecta întocmai și la termen această prevedere.
56% dintre respondenți au afirmat că respectarea imediată a prevederilor PM 1 nu este posibilă și nici măcar pe termen mediu nu întrevăd cum ar putea fi respec- tat termenul de întoarcere acasă al șoferi- lor – ar fi o schimbare prea bruscă, de natură să afecteze semnificativ activitatea transportatorilor și relația cu clienții.
Alți 22% dintre cei care au răspuns la întrebarea lunii au în vedere alinierea la prevederile PM 1, însă în timp îndelungat (cel puțin câteva luni), mai ales că nu au fost stabilite, încă, sancțiuni la nivelul țărilor din UE.
Doar 22% dintre respondenți consi- deră că alinierea se va face repede.
66 ............................................................................................................................................ septembrie 2020
ÎNTREBAREA LUNII


































































   64   65   66   67   68