Page 33 - Demo
P. 33

  retrovizoare convenționale. În combi- nație cu sistemul de navigație, climati- zarea și câteva echipamente opțio- nale, este disponibilă și varianta Multimedia Cockpit, cu volan multi- funcțional. Alte opțiuni includ noul sis- tem Predictive Powertrain Control, sau Sideguard Assist. Elementele de sigu- ranță propuse de noul F sunt sistemul Active Brake Assist de cea de-a cincea generație și Lane Keeping Assist.
Actros Edition 2
La polul celălalt, se află Actros Edition 2, care poate fi comandat tot din ianuarie 2021 și care se adresează șoferilor profesioniști care iubesc inovația și șoferilor-patroni al căror ca- mion le este și casă și care pun mare preț pe stilul individual și pe gradul înalt de confort.
Până la 40 de opțiuni interioare și exterioare, precum și elemente de design de la Ediția 1 îi oferă Ediției 2, limitată la doar 400 de vehicule, un caracter inconfundabil. Rezultatul: un Actros premium cu un efect de „wow”!
Edition 2 este disponibilă pentru toate versiunile cu două sau trei axe ale generației actuale Actros cu cabine GigaSpace și BigSpace și propune șase pachete de echipare: Safety Package (cu sisteme de asistență pentru șofer), Comfort Package (ilumi- nare ambient LED, oglindă de bărbie- rit, frigider etc.), Driving Package (vo- lan îmbrăcat în piele, parasolar electric etc.), Sight Package (faruri bi-xenon, senzor de ploaie, lumini spate LED), Media Package (sistem de sunet, su- port pentru tabletă sau laptop, priză adițională) și Extra Line (lumini LED în MirrorCam, indicatoare LED și Welcome Light). Sistemele de sigu- ranță includ ABA 5, Active Drive Assist (opțional) pentru conducere parțial autonomă, MirrorCam (standard), Sideguard Assist disponibil din fabrică și PPC.
Desigur, este disponibilă ca opțiune Multimedia Cockpit, cu două display-uri color formând piesa centrală a interfeței om-mașină (HMI). În plus, sunt incluse inovații cum ar fi afișarea următorului eveniment din sistemul de navigație pe ecranul primar sau masa totală a trac- torului și semiremorcii. Multimedia Cockpit oferă, de asemenea, acces rapid la Mercedes-Benz App Portal, care le permite clienților să profite de opor- tunități de conectivitate și servicii tele- matice atât de la Fleetboard, cât și de la terți. Este disponibilă și o nouă apli- cație logistică HABBL, de la Fleetboard Logistics.
Noul Arocs
Arocs propune un program exten- siv care le permite clienților să își pro- iecteze propriile soluții de transport, care să răspundă cerințelor individuale. Ope- rațiunile de construcții ale prezentului reprezintă adevărate capodopere lo- gistice, uneori în cele mai severe con- diții, care necesită tehnologii de ultimă oră. Astfel, noul Arocs se poate lăuda
cu dezvoltări tehnologice cum ar fi Pre- dictive Powertrain Control, Sideguard Assist, Active Brake Assist, precum și cu „premiere” în domeniu, cum ar fi MirrorCam și Multimedia Cockpit, ală- turi de platforma de conectivitate Truck Data Center. Datorită unei selecții vaste de cabine, de motoare eficiente, cu pu- teri cuprinse între 238 și 625 CP, diver- se variante de tracțiune și configurații ale punților, noul Arocs poate îndeplini tot felul de misiuni din construcții, de la transport vrac, de materiale de con- strucții, până la mixere de beton sau platforme pentru transport de utilaje grele. Programul Arocs cuprinde confi- gurații 4×2, 4×4, 6×2, 6×4, 6×6, 8×2, 8×4, 8×6 și 8×8, suspensii de oțel și pneumatice, diferite șasiuri, ampata- mente, precum și 3 sisteme de trac- țiune integrală. Sunt disponibile vehi- cule preconfigurate, cum ar fi tractor cu două axe, mixer de beton, o versiune Loader, una Grounder sau tractoare cu trei, patru sau cinci axe, pentru o capacitate de transport de până la 250 de tone în combinație.
Sistemul de cuplare a tracțiunii pe puntea față Hydraulic Auxiliary Drive (HAD), care permite activarea tracțiunii numai atunci când este nevoie, func- ționează la viteze de până la 30 km/h, cu 40 kW de putere adițională dispo- nibili pe fiecare roată. Comparativ cu o configurație de tracțiune integrală cuplabilă, acest sistem aduce un „avantaj” de 350 kg de sarcină utilă. O altă specialitate pentru sarcini dificile este cuplarea fluidă, o combinație între ambreiajul hidraulic și retarder într-un singur component, care permite ma- nevrarea precisă cu încărcătură mare și la viteze mici.
Noi produse digitale
Cu mai sus amintita aplicație HABBL Transport, camionul devine
 octombrie 2020 ............................................................................................................................................ 33
 CAMIOANE ȘI SERVICII





















































































   31   32   33   34   35