Page 32 - Revista ZIUA CARGO
P. 32

    Stefano Albarosa, CEO Cefin Trucks:
„Anul 2020 ne-a arătat încă o dată cât este de important să privim schimbarea ca pe o oportunitate și să fim deschiși către adaptare. Toate strategiile noastre se bazează pe principiul că, atunci când clientul are de câștigat, acest lucru se transformă în câștig și pentru companie, și viceversa. În acest scop, avem nevoie să creăm zilnic oportunitatea de a maximiza valoarea adăugată pe care
o putem oferi clienților noștri și să implementăm produse și servicii pentru a îndeplini acest obiectiv esențial pentru succesul nostru. Ne-am atins obiectivele anunțate la începutul anului, atât referitor la cota de piață, cât și la volume.
Ne bucurăm că suntem locul 4 din 9 branduri (vehicule comerciale ˃16 t), în prima jumătate a clasamentului, și mizăm, pe termen scurt, să fim în primele 3 branduri. Privim cu încredere anul 2021, în care ne așteptăm ca piața să recupereze o parte din volumul de vânzări pierdut în 2021. Vom continua să creștem volumul de vânzări și operațiuni service, datorită expansiunii politicii prin care clientul este în centrul acțiunilor noastre
și datorită digitalizării proceselor noastre interne si externe.”
Cefin Trucks,
rezultate și strategie
de viitor
Compania a reușit să atingă o cifră impresionantă, în 2020, anume 64 de milioane de euro, dovedindu-se, o dată în plus, un brand stabil în piața autohtonă. Iar planurile de viitor previzionează creșteri, în continuare.
Atingerea cifrei de afaceri de 64 de milioane de euro a fost posibilă ca urmare a rezultate- lor pozitive consemnate atât în zona de vânzări de vehicule noi sau second hand, cât și pe segmentul de service. Ford Trucks se situează, în prezent, conform volumului de vânzări, pe locul 6 din 9, cota sa de piață ajungând, în 2020, la 11,8% (de la 8,1%, în 2019).
Astfel, la finalul unui an atipic, foar- te dificil atât din punct de vedere so- cial, cât și economic, Cefin Trucks și-a îndeplinit obiectivele setate la începu- tul anului. Compania a încercat și reu- șit să se așeze în poziția de partener stabil, care vine în întâmpinarea cerin- țelor clienților și ale pieței, prin servicii integrate, care includ toate sectoarele de activitate.
O piață în schimbare
2020 a reprezentat o provocare pentru segmentul vehiculelor comer-
  32 .............................................................................................................................................. februarie 2021
PIAȚĂ ȘI COMPANII




















































































   30   31   32   33   34