Page 34 - Revista ZIUA CARGO
P. 34

   Alexandru Santamarian,
director de vânzări Volvo Trucks Romania:
„Mentalitatea pieței nu se schimbă peste noapte și sunt, încă, multe eforturi necesare pentru a-i convinge pe transportatori că sistemele destinate siguranței și confortului șoferului, de exemplu, în transportul din construcții, reprezintă o necesitate, nu un lux. Există, de asemenea, și echipamente opționale care cresc eficiența companiei în sine. Trebuie să înaintăm cu pași mici, să le reamintim clienților care sunt beneficiile acestor sisteme și să organizăm activități pentru a le demonstra diferențele de confort în conducere.”
VOLVO TRUCKS
Trecut, prezent
și viitor
Este evident că, pentru întreaga piață globală de vehicule comerciale, anul 2020 a reprezentat una dintre cele mai mari provocări ale ultimelor decenii. Despre evoluția pieței românești, în special, pe parcursul anului trecut, dar și despre perspectivele unui transport rutier în continuă schimbare am stat de vorbă cu Per Forsberg, director general Volvo Trucks Romania și cu Alexandru Santamarian, director de vânzări.
ZIUA CARGO: Cum a fost anul 2020, pentru Volvo Trucks?
Per Forsberg: 2020 a fost un
an foarte dificil pentru multe companii și pentru mulți dintre noi, în plan per- sonal. Cred că nimeni nu s-a așteptat la un asemenea impact asupra vieții private și asupra mediului de afaceri. Anul trecut, de la primele două luni foarte bune, pentru Volvo Trucks, am ajuns la oprirea completă a activității din fabrici, la sfârșitul lunii martie-în- ceputul lunii aprilie. Dar, în același timp, toate atelierele service la nivel mondial au rămas deschise și ne-am asigurat că clienții beneficiază de toate serviciile pentru camioanele lor și că
Per Forsberg, director general Volvo Trucks Romania
 sunt livrate către ateliere toate piesele de schimb necesare.
În ciuda provocărilor, Grupul Volvo a avut o evoluție bună, pe parcursul anului trecut. La începutul lui 2020, chiar de dinainte de pandemie, am preconizat o ușoară scădere, la nivel global, deci, deja, eram în curs de a adopta măsuri pentru a ne ajusta vo- lumele, dar nimeni nu s-a așteptat la o situație atât de dramatică, în prima parte a anului.
Trimestrele 3 și 4 au adus, însă, o creștere spectaculoasă a comenzilor care
ne-a permis să ne redresăm foarte bine, atât în România, cât și în majoritatea regiunilor, la nivel mondial.
A fost vorba, în primul rând, despre un număr important de camioane pla- nificat pentru înlocuire în flotele clien- ților noștri, reînnoiri amânate din prima parte a anului, din cauza incertitudini- lor din piață și închiderii fabricilor.
 34 .............................................................................................................................................. februarie 2021
CAMIOANE ȘI SERVICII

















































































   32   33   34   35   36