Page 33 - Revista ZIUA CARGO
P. 33

   Koray Kuvvet, managing director Eastern Europe & Balkans Ford Trucks:
„Ford Trucks are o strategie complexă de extindere internațională, după integrarea completă a rețelei Europei Centrale, de Sud și de Est în 2020, continuând finalizarea, în 2021, pentru țările din Europa de Vest. Ford Trucks este prezent, în România, din 2017 alături de partenerul nostru, Cefin Trucks, iar acest parteneriat s-a dovedit
a fi un real succes în ultimii patru ani. Împărtășim același obiective privind consolidarea poziției noastre în segmentul de construcții și cel municipal cu produse și caracteristici noi și creșterea pe segmentul activităților de transport internațional cu Ford Trucks F-MAX, cu un produs matur care s-a dovedit a adăuga valoare clienților noștri, nu numai privind costul de proprietate, dar și cu servicii de conectivitate îmbunătățite. Chiar și cu întregul context social și economic, 2020 a fost un an excepțional pentru Ford Trucks, ne-am îmbunătățit cota de piață în toate regiunile. Nu mai este nevoie să spun că România
a fost printre lideri, în ceea ce privește cota de piață, și va rămâne și în 2021.”
  ciale (>16 tone), care a scăzut cu 33,7% față de anul precedent. O schimbare semnificativă a avut loc și în mixul celor trei segmente care com- pun piața de vehicule comerciale: transport internațional, construcții și vehicule specializate. Segmentul de vehicule pentru construcții a cunoscut o creștere importantă, ajungând la 24,6%, la fel și cel al vehiculelor spe- cializate, cu o cotă de 13,2%, în 2020. Întreg contextul anului 2020 a dus la o scădere considerabilă a segmentului de transport internațional, de la 75,4% la 62,2%.
O rețea
de 19 service-uri
Obiectivul legat de extinderea rețelei de service din România a fost atins, în 2020, astfel că, în decembrie, rețeaua Cefin Trucks număra 19 ser- vice-uri la nivel național, dintre care șapte proprii, compania propunându- și să atragă, în continuare, și alte puncte de service. Începând cu anul 2020, Cefin Trucks a integrat și servi- ciile de reparație Ford LCV, în sediul central din București.
Digitalizarea și integrarea tuturor serviciilor din procesul de vânzare și
comunicare cu clienții sunt, de ase- menea, obiective principale ale Cefin Trucks.
Ford Trucks, un brand care urcă în top
Deși este încă un „june” pe piața autohtonă, Ford Trucks a urcat pe locul 4 în topul Brandurilor de Vehicule Comerciale (conform raportului de în- matriculări), în anul 2020 – în creștere de pe locul 6, ocupat în anul 2019. În același timp, a depășit obiectivul setat pentru creșterea cotei de piață, atin- gând 11,8%, și a rămas în topul alege- rilor clienților în segmentele de Con- strucții si Vehicule Specializate, fiind lider în Segmentul Vehiculelor Munici- pale, cu 54,3% cotă de piață în 2020.
În perioada ce urmează, Cefin Trucks se va concentra pe dezvoltarea segmentului de autotractoare, camio- nul F-MAX fiind acum un produs ma- tur, cunoscut și testat, iar rețeaua euro- peană de service a producătorului aflându-se în continuă extindere. Dato- rită lansării F-MAX, un vehicul perfect potrivit pentru transportul internațional, Cefin Trucks intenționează să-și mă- rească cota de piață pe acest segment, unde potențialul de creștere rămâne foarte ridicat. „Gama de produse Ford Trucks va avea parte de numeroase îmbunătățiri, la nivelul fiecărui segment, ca urmare a adaptării la nevoile clienților și la cerințele pieței. Îi ascultăm pe clienții noștri, înțelegem nevoile lor, urmărim tendințele de schimbare și pregătim produsele noastre pentru viitor. Cea mai mare valoare adăugată pe care marca noastră o oferă clienților noștri este «cos- tul total de proprietate», care ajută clienții să își gestioneze operațiunile mai pro- fitabil”, se arată în comunicatul emis de Cefin și Ford Trucks.
Alexandru STOIAN
alexandru.stoian@ziuacargo.ro
 februarie 2021 .............................................................................................................................................. 33
 PIAȚĂ ȘI COMPANII


















































































   31   32   33   34   35