Page 8 - Revista ZIUA CARGO
P. 8

 IVECO SĂRBĂTOREȘTE ROLUL FEMEILOR ÎN INDUSTRIA TRANSPORTURILOR
 Cu ocazia Zilei Internaționale
a Femeii, IVECO dedică tuturor femeilor care lucrează în lumea transporturilor, un documentar video „Truck Queens”, sărbătorind rolul lor și dând glas experienței lor de primă mână.
Documentarul a fost realizat împreună cu agenția globală de comunicare Ogilvy și agenția media, Freeda și spune poveștile a trei femei
de neoprit care și-au construit cariere în această industrie dominată istoric de bărbați. Cele trei femei – care provin din țări diferite și medii diferite, dar au în comun pasiunea
pentru camioane – își împărtășesc visele, vorbesc despre obstacolele și prejudecățile cu care s-au confruntat și spun povestea modului în care au luptat cu curaj pentru recunoașterea profesională pe care o merită în domeniul ales, spărgând stereotipurile de gen în fiecare zi și începând schimbarea pentru generațiile mai tinere.
    MERCEDES-BENZ ROMÂNIA ARE UN NOU CEO: AMANDA ZHANG
Mercedes-Benz România anunță că Amanda Zhang (43 de ani), Senior Manager Marketing Communications în cadrul Mercedes-Benz AG, a preluat funcția de CEO de la Martin Schulz
(47 de ani), începând cu 1 martie. După un mandat de 2 ani la conducerea Mercedes-Benz România, în care a îndrumat echipa locală de-a lungul unei perioade fără precedent, Martin Schulz va prelua funcția de Președinte și CEO al Mercedes-Benz Cars Middle East. Cariera Amandei Zhang a debutat cu un Program Internațional de Management în cadrul Daimler, acum aproape 20 de ani. De atunci, a supervizat proiecte internaționale complexe precum „Journey to China” – care a constat în transferarea operațiunilor de vânzări din Hong Kong în Beijing.
De asemenea, Amanda Zhang
a contribuit semnificativ la consolidarea performanțelor echipei de Sales Market Management din Japonia și la dezvoltarea echipei de Product Management și Marketing din Regiunea Europa. Începând cu 2016, Amanda a fost implicată direct în elaborarea unui centru de competență dedicat zonei de Product Management și Marketing, cu două locații în Europa, dezvoltând totodată proiecte locale și regionale în 18 piețe europene.
JOINT VENTURE DAIMLER TRUCK-VOLVO GROUP
Daimler Truck și Grupul Volvo au anunțat, la începutul lunii martie, încheierea tranzacției pentru formarea unui joint venture în domeniul celulelor de combustibil, anunțat anterior. Grupul Volvo a achiziționat 50% din pachetul de acțiuni al deja existentei companii Daimler Truck Fuel Cell, pentru aproximativ 0,6 miliarde de euro. Ambiția celor doi parteneri este
de a face din noul joint venture un lider global din domeniul producției de celule de combustibil, contribuind, astfel, la un important pas înainte către realizarea un transport sustenabil și independent de combustibilii fosili, până în 2050.
Daimler Truck și Grupul Volvo au convenit să redenumească această companie „cellcentric GmbH”. Joint venture-ul va dezvolta, va produce și va comercializa sisteme de celule de combustibil în primul rând pentru camioanele de categorie grea, precum și pentru alte aplicații.
Un obiectiv cheie pentru cei doi parteneri este de a începe testările alături de clienți ale camioanelor cu celule de combustibil în termen de aproximativ 3 ani și de a începe producția de serie în a doua jumătate a acestui deceniu. Daimler Truck și Grupul Volvo au semnat un acord de angajament în ceea ce privește acest joint venture în luna noiembrie 2020, un acord preliminar fiind încheiat anterior,
în luna aprilie.
ETICHETE STANDARDIZATE PENTRU VEHICULELE ELECTRICE
Începând cu data de 20 martie, începe să fie folosit, în Uniunea Europeană, un nou sistem standardizat de etichetare pentru vehiculele electrice și stațiile de încărcare, în conformitate cu Directiva UE pentru utilizarea infrastructurii de combustibili alternativi 2014/94/EU. În plus față de stațiile de încărcare, etichetele vor fi plasate pe toate autoturismele, vanurile, camioanele, autobuzele, autocarele, mopedele, motocicletele, tricicletele și cvadricilele electrice noi, într-un loc vizibil în mod clar. Scopul este de a ajuta consumatorii să identifice opțiunea corectă de reîncărcare pentru vehiculele lor electrice sau hibrid plug-in, prin armonizarea sistemului de etichetare din întreaga Uniune. Pentru a veni în sprijinul clienților și operatorilor de stații de încărcare, o coaliție formată din producători europeni de vehicule electrice, operatori de infrastructură și din domeniul industriei energetice a publicat broșuri informative, care explică scopul acestor etichete, designul lor și aplicarea lor pe anumite categorii de vehicule. Broșurile sunt disponibile online, inclusiv în limba română, la adresa www.fuel-identifiers.eu
   8 .................................................................................................................................................. martie 2021
ȘTIRI














































































   6   7   8   9   10