BASF a lansat colecția Automotive Color Trends 2020-2021

BASF a lansat colecția Automotive Color Trends 2020-2021, cu o varietate de nuanțe și efecte care arată evoluția vopselelor auto moderne.

Iată precizările, în comunicatul transmis redacției:

Designerii diviziei de lacuri și vopsele BASF din întreaga lume au creat colecția, numită CODE-X. Aceasta include de la nuanțe de alb reinterpretate, până la cel mai negru negru, trecând printr-o mulțime de alte culori vibrante. Culorile servesc ca sursă de inspirație designerilor auto, pentru mașinile care vor fi pe șosele în următorii trei-cinci ani. Multe dintre culori au efecte sau texturi inedite, creând adevărate experiențe tactile, vizuale și emoționale.

Culorile cheie, la nivel global, variază de la un verde cenușiu și bej cald, la un gri aspru. Pe măsură ce marile decizii sociale actuale duc la mari transformări în ceea ce privește valorile din jurul societății, identității și progresului, această colecție reprezintă fuziunea lumilor fizice și digitale, pentru a rămâne plini de speranță și pozitivi, în timp ce facem față schimbărilor.

EMEA – Nuanțe îndrăznețe și distincte

Culorile-cheie ale EMEA sunt culori liniștitoare, cu efect calmant dar cu nuanțe îndrăznețe, noi, distincte. Există o mare varietate de efecte în aceste culori care surprind, dar și atrag. „Parcurgem o perioadă în care nimic nu mai este la fel. Ne raportăm în continuare la culorile vechi, dar adăugăm mereu ceva nou, ceva diferit”, a spus Mark Gutjahr, șeful Automotive Color Design, EMEA.

Asia Pacific – Atitudine pozitivă, flexibilă

Culorile-cheie din Asia Pacific reflectă o atitudine pozitivă și flexibilă pentru schimbare, acțiune și viitor. Sunt culori calde și emoționante, cu o dispoziție constantă. Nu sunt alb sau negru, ci nuanțe, ca emoția umană.

„Individualitatea este principala tendință aici. Trăim în prezent și dorim să îmbunătățim viitorul”, a declarat Chiharu Matsuhara, șef de design, Asia Pacific. „Încercăm să ne bucurăm de viață și să fim pozitivi cât mai mult posibil și să schimbăm ceea ce am făcut în trecut.”

America de Nord – Grație și simplitate

Culorile viitorului în America de Nord valorifică tehnologiile avansate de colorare, care prezintă o mai mare sensibilitate la mediu. Grația și simplitatea sunt reflectarea unei tehnologii sofisticate, profunde.

„Nu este neobișnuit să presupunem că evoluția tehnologică domină cercetarea, dar este reconfortant să vedem cât de mult este dispus consumatorul să renunțe la normele tradiționale de frumusețe pentru a-și satisface apetitul pentru culori inteligente și responsabile”, a spus Paul Czornij, șef de design pentru zona America. 

Expertiza diviziei de vopsele în materie de culori

În fiecare an, proiectanții de la divizia de lacuri și vopsele BASF studiază tendințele viitoare pe care le folosesc ca bază pentru dezvoltarea suprafețelor, texturilor și tonurilor culorilor. Ei se inspiră din multe lucruri, inclusiv din industrie, modă, bunuri de larg consum și natură. Își împărtășesc cercetările clienților BASF – designerii auto – și ajută la dezvoltarea culorilor viitorului.

Despre Divizia de Lacuri şi Vopsele BASF

Divizia de Lacuri şi Vopsele BASF este un expert global în dezvoltarea, realizarea și comercializarea de produse de vopsit pentru industria auto, inovatoare și durabile, dar și în perfecționarea vopselelor decorative, precum și a tratamentelor pentru suprafeţe, aplicate pe substraturile din metal, plastic și sticlă, într-o gamă largă de industrii. Portofoliul este completat de programul „Innovation Beyond Paint”, care are ca scop dezvoltarea de noi piețe și afaceri. Divizia creează soluții avansate și oferă performanță, proiectează aplicații noi pentru a satisface nevoile partenerilor din întreaga lume. BASF valorifică abilitățile, cunoștințele și resursele echipelor interdisciplinare și globale în beneficiul clienților, prin operarea unei rețele colaborative de site-uri din Europa, America de Nord, America de Sud și Asia Pacific. În 2019, Divizia de Lacuri şi Vopsele a realizat vânzări globale de aproximativ 3,75 miliarde de euro.

Despre BASF

În cadrul BASF, dezvoltăm chimia viitorului. Noi îmbinăm succesul economic cu protecția mediului și responsabilitatea socială. Cei aproximativ 117.000 de angajați ai grupului BASF lucrează pentru a contribui la succesul clienților săi în aproape toate sectoarele și aproape fiecare țară din lume. Portofoliul nostru este organizat în şase segmente: Produse Chimice, Materiale, Soluţii Industriale, Tehnologia Suprafeţelor, Nutriţie şi Îngrijire şi Soluţii pentru Agricultură. BASF a generat o cifră de afaceri de aproximativ 59 mld. euro, în 2019. Acţiunile BASF sunt tranzacţionate la bursa din Frankfurt (BAS) şi ca American Depositary Receipts (BASFY) în SUA. 

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.