Câștigătorii licitației pentru 5 loturi de treceri la nivel cu calea ferată

CFR Infrastructură a desemnat câștigătorii primelor 5 loturi din cele 8 scoase la licitație pentru lucrările de întreținere și reparație a trecerilor la nivel cu calea ferată.

Arcada Company va prelua trecerile la nivel cuprinse în Lotui 7 – Sucursala Regionale CF Galați și Lotul 8 (Constanţa), în valoare totală de 192,195 milioane lei, fără TVA (fiecare acord-cadru este de circa 96 milioane de lei, fără TVA).

Loturile 3 (Timişoara) și 4 (Cluj) au fost câștigate de Asocierea Europan Prod (lider) – Construcții Complexe Buzău-Construcții Feroviare Drumuri Poduri. Valoarea acordului-cadru pentru fiecare dintre ele este de circa 97,121 milioane de lei, fără TVA.

Lotul 6 (Iași) a fost câștigat de compania Construcții Complexe Buzău, cu o ofertă de 97,150 milioane de lei, fără TVA.

„Scopul lucrărilor de întreţinere şi reparaţie a trecerilor la nivel cu calea ferată este înlocuirea elementelor componente ale trecerii la nivel şi ale suprastructurii căii, în vederea eliminării restricţiilor de viteză şi aducerii liniei în parametrii de exploatare proiectaţi, lucrări care vor contribui în mod direct la creşterea gradului de confort şi de siguranţă pentru transportul feroviar şi, implicit, pentru transportul rutier, prin realizarea inclusive a planeităţii zonei carosabile a trecerilor la nivel cu calea ferată”, a precizat CFR Infrastructură.

Acordurile-cadru se vor derula pe o perioadă de 4 ani și au ca obiectiv stabilirea termenilor şi condiţiilor ce vor guverna contractele sectoriale de lucrări (contractele subsecvente de lucrări, care se vor încheia la nivel de regională, în limita fondurilor alocate).

Trecerea de la Mihăilești, la modernizare

Pe de altă parte, a intrat la modernizare trecerea la nivel cu calea ferată de la Mihăești, km CF 278+486, situată între gările Băbeni-Govora, la intersecția liniei feroviare Piatra Olt-Podu Olt cu drumul comunal DC123A, care face legătura cu DN64. Până în noiembrie, aceasta va avea montată o instalatie de semnalizare automată (avea doar indicatoare rutiere), plus șine și traverse noi, precum și limitatoare de avertizare.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.