Daimler Truck oferă soluții și servicii integrate personalizate

Daimler Truck oferă soluții și servicii integrate personalizate pentru a optimiza utilizarea autovehiculului și costul total de proprietate.

  • Contractele de service pentru camioanele Mercedes-Benz și FUSO cresc disponibilitatea vehiculelor.
  • Mercedes-Benz Uptime facilitează planificarea corectă a lucrărilor de reparații sau mentenanță și reduce frecvența defecțiunilor neprevăzute.
  • Noua platformă My TruckPoint pentru camioanele Mercedes-Benz oferă companiilor de transport o imagine de ansamblu asupra ofertelor, comenzilor de autovehicule și pieselor de schimb, reviziilor, lucrărilor de mentenanță, contractelor de service și serviciilor Fleetboard necesare pentru vehiculele din flota proprie.
  • TruckLive oferă acces la servicii utile, cum ar fi informații actualizate despre trafic și managementul serviciilor.
  • Serviciile telematice Fleetboard permit conectarea în rețea a șoferilor, a flotelor și a comenzilor de transport.
  • eConsulting pe teme precum integrarea vehiculelor electrice în flotă, infrastructura de încărcare sau conexiunea la rețea asigură un plus de eficiență în utilizarea camioanelor electrice.
  • Soluțiile personalizate de leasing, finanțare și asigurare de la Daimler Truck Financial Services completează portofoliul de servicii Daimler Truck pentru camioane și autobuze.

Precizările transmise ZIUA CARGO:

Daimler Truck a prezentat la IAA Transportation 2022 în Hanovra o gamă largă de sevicii și soluții pentru camioanele Mercedes-Benz și FUSO, care vin în completarea unui portofoliu extins de autovehicule eficiente compatibile cu aplicații multiple. Soluțiile prezentate în cadrul târgului de la Hanovra au ca obiectiv creșterea disponibilității vehiculelor Daimler Truck prin optimizarea parametrilor de utilizare și a costului total de proprietate. 

Mercedes-Benz Complete și Mercedes-Benz Select: costuri de service controlate 

Disponibilitatea autovehiculelor, defecțiunile minimale și costurile previzibile sunt factorii esențiali de succes pentru orice companie de transport. Pentru a evita, pe cât posibil, vizitele neplanificate la atelierul de reparații și costurile inutile, tot mai mulți clienți se bazează pe contracte de service atunci când vine vorba de întreținere și reparații.

Începând din iulie 2022, patru din șase vehicule Mercedes-Benz Trucks vândute în cele mai importante piețe din UE sunt asigurate prin contracte de service adaptate cerințelor individuale. O treime din aceste camioane sunt acoperite de Mercedes-Benz Complete, un pachet complet de service ce acoperă lucrări variate de atelier, inclusiv piese supuse uzurii pe șasiu și înlocuirea consumabilelor, de la coordonarea programărilor până la verificarea facturilor pentru plăți lunare recurente.

Pentru eActros și eEconic, Mercedes-Benz Complete acoperă ePowertrain (grupul motopropulsor) până la șase ani, ca o extensie a garanției standard. Mercedes-Benz Select se adresează clienților aflați în căutarea celor mai bune oferte și completează contractul de reparații pentru transmisie (Mercedes-Benz Extend) cu serviciul de întreținere.

Mercedes-Benz Uptime: conectare inteligentă în rețea pentru o utilizare și mai eficientă a autovehiculului

O parte integrantă a contractelor de service Mercedes-Benz Complete și Select este Mercedes-Benz Uptime, serviciul pentru creșterea disponibilității vehiculelor într-un mod sustenabil. 

Sistemul inteligent înregistrează date relevante despre motor, presiunea în anvelope și, acum, despre nivelul bateriei în cazul modelelor eActros și eEconic. În acest sens, Mercedes-Benz Uptime a adăugat deja peste 200 de indicatori electrici specifici care monitorizează continuu procesele de încărcare sau curbele de tensiune legate de bateria de înaltă tensiune. Mercedes-Benz Uptime automatizează și permite controlul de la distanță al celor mai multe proceduri de diagnosticare pentru defecțiuni previzibile. După colectarea datelor în camion, sistemul trimite recomandări specifice de acțiune clientului și atelierului Mercedes-Benz în aproximativ patru minute.

Conectarea în rețea a vehiculului, a service-ului Mercedes-Benz și a companiilor de transport poate reduce considerabil vizitele la atelier pentru incidente neprevăzute precum defecțiuni sau pene.

My TruckPoint: noul portal digital dedicat clienților, pentru administrarea completă a flotei 

Prin noul portal pentru clienți, Mercedes-Benz Trucks răspunde dorinței multora dintre aceștia de a simplifica gestionarea flotei pentru a investi mai mult timp în alte operațiuni zilnice esențiale. După înregistrarea pe www.mytruckpoint.mercedes-benz-trucks.com, datele clienților despre vehicule și contracte sunt încărcate automat în portal. Clienții au și opțiunea de a-și păstra datele online în mod independent. Spațiul de lucru complet digitalizat oferă clienților o imagine de ansamblu asupra datelor, documentelor și proceselor relevante, inclusiv informații detaliate despre autovehicul. În plus, instrumentul este gratuit pentru clienții Mercedes-Benz Trucks și oferă informații complete despre contractele de service, inclusiv contractele Mercedes-Benz Uptime și Fleetboard, informații despre data de început și de încheiere, termenii contractului, condițiile și kilometrajul curent.

Clienții au și opțiunea de a adăuga manual autovehicule de la alți producători. De asemenea, platforma susține:

  • gestionarea flotei în ceea ce privește lucrările viitoare de întreținere și revizii;
  • comenzi de piese originale Mercedes-Benz specifice vehiculelor utilizate, inclusiv verificarea istoricului comenzilor, vizualizarea și urmărirea celor în curs;
  • gestionarea unor aspecte contractuale prin generarea unor notificări automate la expirarea contractului. 

TruckLive: conectat din prima secundă

Noul portal pentru clienți oferă, de asemenea, acces la TruckLive, portalul pentru întreaga ofertă de servicii digitale a Mercedes-Benz Trucks. Noul serviciu digital va fi disponibil în anumite țări europene din octombrie 2022 și poate fi activat prin încheierea unui contract TruckLive. Acesta începe cu două module: mentenanță și informații despre trafic în timp real (Live Traffic). Modulul de mentenanță oferă transparență cu privire la întreținerea camionului și informații-cheie despre starea actuală a autovehiculului. Acesta conectează clienții cu Mercedes-Benz Service pentru a pune la dispoziție datele autovehiculului, cu scopul de a facilita planificarea lucrărilor de mentenanță. În plus, clienții au opțiunea de a efectua ei înșiși anumite lucrări de întreținere. Cu modulul Live Traffic, datele de trafic actualizate pot fi folosite pentru a scurta timpii de călătorie și pentru a planifica mai precis orele de sosire.

Soluții digitale inteligente pentru o eficiență și mai mare

Intuitiv, ușor de utilizat și cu un design modern, portalul Fleetboard (bazat pe cloud) presupune o dezvoltare a soluției telematice existente. Platforma integrativă facilitează pentru clienți vizualizarea datelor din flota lor de vehicule, oferind în același timp accesul la o gamă largă de soluții digitale.

Pentru început, flotele de camioane electrice vor fi principalii beneficiari ai noului portal.  oferă transparență deplină asupra procesului de încărcare, astfel încât costurile să poată fi gestionate folosind istoricul tranzacțiilor. Operațiunile de încărcare pot fi, de asemenea, planificate mai bine pentru a maximiza utilizarea stațiilor de încărcare. Procesele de încărcare pot fi, în general, pornite și oprite de oriunde prin funcția Charge Management.

Un alt instrument disponibil este un jurnal de bord cu informații detaliate despre timpii de conducere, staționare și încărcare, greutatea totală, kilometrii parcurși, trasee, topografie, temperatură, precum și consumul de energie sau modificări ale nivelului de încărcare a bateriei. Acest lucru le permite managerilor de flotă să urmărească fiecare vehicul individual din companie, astfel încât utilizarea să poată fi optimizată atunci când managerii vorbesc cu șoferul sau cu dispecerul.

Instrumentul grafic le permite angajaților din departamentele de suport ale companiilor de transport să reacționeze rapid la condițiile actuale ale vehiculelor ori de câte ori este necesar. Acest lucru se datorează faptului că instrumentul arată unde se află un vehicul în prezent și dacă este condus sau staționează. Utilizatorii de camioane electrice sunt, de asemenea, informați despre starea de încărcare a bateriei și autonomia estimată. Noul portal Fleetboard va fi extins treptat și, începând cu 2023, va deveni disponibil și pentru clienții camioanelor cu motoare convenționale.

Aplicația de logistică HABBL se remarcă din portofoliul de conectivitate Mercedes-Benz Trucks, deoarece ghidează șoferii pas cu pas prin comenzile de lucru. Șoferul poate opera aplicația în același timp pe Multimedia Cockpit-ul camionului său și pe orice dispozitiv mobil Android pentru sarcini în afara vehiculului. Toți cei implicați în transport – șoferii, dispecerii și clienții finali care au acces la date prin intermediul aplicației – primesc întotdeauna informațiile de care au nevoie. Acest lucru crește calitatea procesului și, în același timp, creează un grad ridicat de transparență.

Sfaturile experților în e-mobility

Pentru a sprijini companiile de transport în tranziția către mobilitatea electrică la fiecare pas, Daimler Truck a integrat vehicule precum eActros sau eEconic și FUSO eCanter într-un ecosistem de soluții ce include, printre altele, consultanță și servicii de atelier, soluții digitale pentru utilizarea eficientă a vehiculelor și optimizarea costurilor totale. De exemplu, echipele noastre de eConsulting folosesc rutele existente pentru a determina profiluri de utilizare pentru camioanele electrice care sunt cât mai realiste și relevante pentru un anumit client.

Pe lângă electrificarea autobazei, eConsulting mai include, în funcție de dorințele clientului, toate răspunsurile la întrebări legate de planificarea, comanda și implementara infrastructurii de încărcare și conectarea la rețea. Mercedes-Benz Trucks cooperează cu Siemens Smart Infrastructure și ENGIE pentru încărcare în autobaze și lucrările electrice și de instalare. Dacă este solicitată, Mercedes-Benz Trucks oferă și asistență, cu posibile finanțări publice pentru infrastructură și autovehicule.

Flexibilitate financiară și protecție integrală

Daimler Truck Financial Services (DTFS) își va prezenta portofoliul de produse pentru prima dată la târgul comercial IAA Transportation din acest an de la Hanovra. Compania este o divizie a Daimler Truck Group care a început operațiunile în decembrie 2021 și este prezentă deja pe douăsprezece piețe. Soluțiile de finanțare, leasing și asigurare pentru camioane și autobuze sunt oferite de Daimler Truck.

O creștere suplimentară este planificată prin noi oferte pentru electrificare și servicii bazate pe utilizarea echipamentului. Aceasta include oferte flexibile și bazate pe telematică, cum ar fi Dynamic Lease și Dynamic Insurance. De exemplu, DTFS din Regatul Țărilor de Jos oferă o soluție digitală pentru eActros afișată la standul târgului pe o singură factură. Clienții pot adăuga la contractul lor Fleetboard Charge Management, Jurnalul Fleetboard, Fleetboard Mapping și Mercedes-Benz Uptime.

Se va acorda asistență pentru trecerea la mobilitate electrică prin finanțare integrată și oferte de asigurare pentru vehicule și baterie, precum și gestionarea infrastructurii și a încărcării. În acest scop, compania este deja în discuții cu municipalități, furnizori de energie, furnizori de servicii de transport și furnizori de parcuri de încărcare.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.