Euroins: Vânzările CASCO au crescut cu 660%, în T2 din 2022

Produsul CASCO oferit de Euroins a înregistrat o creștere cu 660% a vânzărilor, în trimestrul II al acestui an, potrivit Raportului T2 2022.

Precizările transmise ZIUA CARGO:

Euroins România își continua evoluția pozitivă, cu indicatori financiari în evoluție ascendentă în Trimestrul 2 din 2022.  Comparativ cu T2 de anul trecut, rezultatele au crescut cu peste 100%, atât pentru primele brute subscrise totale, cât și pentru primele brute subscrise pentru zona non-RCA.  

Cea mai mare creștere a primelor brute subscrise în T2 2022 față de aceeași perioadă a anului trecut a fost înregistrată de asigurările non-RCA. Asigurările facultative au crescut de aproape trei ori și jumătate, de la 28 mil. Lei în T2 din 2021 la 95 mil. Lei în T2 2022.

Tabel 1 – Evoluție prime brute subscrise anualizate T2 2021 vs T2 2022  (toate datele, în mil. Lei)

  T2 2021 T2 2022 % diferență
Prime brute subscrise  728 mil 1.529 mil 110%
Prime brute subscrise non-RCA 28 mil 95 mil 239%

 

Evoluția lunară ne arată că în iulie 2022, procentul asigurărilor facultative a ajuns la 10% din totalul subscrierilor de asigurări. Mai exact, la fiecare 100 de Lei din prime brute subscrise, 10 Lei provin din subscrieri pe produse non-RCA. Acest procent este mai mult decât dublu față de luna iulie 2021, când evoluția raportului de subscrieri de asigurări facultative era de 4,4% din totalul primelor brute subscrise.  

“Euroins se angajează să gestioneze corect riscurile și să aplice o viziune pe termen lung. Aceste creșteri semnificative reprezintă o țintă atinsă înainte de termen. Acest lucru confirmă faptul că procesul nostru de modernizare și digitalizare, împreună cu aportul constant de capital, au contribuit la îmbunătățirea indicatorilor financiari ai companiei noastre”, a declarat Tanja Blatnik, CEO al Euroins România

Tabel 2 – Rata evoluției – Prime brute subscrise non-RCA: evoluția lună de lună

Vânzările Euroins în prima jumătate a anului 2022 reprezintă o consolidare a poziției pe piața asigurărilor facultative, cât și o confirmare a stabilității poziției pe piața asigurărilor RCA. 

Încrederea în Euroins a crescut constant în ultimul an, tot mai mulți clienți alegând polițele de asigurare facultative oferite de companie. Creșterea numărului de polițe de asigurări non-RCA este de 96% în S1, dublu aproape față de aceeași perioadă a anului trecut. 

Această creștere semnificativă a vânzărilor este un semnal al interesului mai mare al clienților pentru polițele non-RCA, iar acest lucru este determinat de strategia companiei de diversificare a portofoliului de produse de asigurare și de atenția acordată nevoilor în schimbare ale clienților săi.

Tabel 3 – Număr clienți RCA vs Număr clienți asigurări facultative

Număr clienți S1 2021 S1 2022 % diferență
Număr clienți RCA 1,392,721 1,543,122 11%
Număr clienți non-RCA 271,666 533,095 96%

 

Produsul CASCO oferit de Euroins a înregistrat o creștere a vânzărilor de peste 660%, ceea ce reprezintă o dovadă clară a încrederii în serviciile oferite. Alte linii vizibile, care au crescut și ele de peste 3 ori, sunt asigurările de călătorie și cele de sănătate.

În primele 7 luni ale anului 2022, portofoliul de asigurări CASCO a crescut la 15% în total volum produse non-RCA, de la 8% pondere în prime brute subscrise non-RCA în primele 7 luni ale anului 2021.

Euroins continuă să își echilibreze portofoliul RCA. În primele 7 luni ale anului 2022, creșterea numărului de polițe RCA este de numai 3,2%, contribuind la stabilizarea, competitivitatea și echilibrul pieței de RCA.  Cota de piață RCA în S1 2022 a fost de 31,81% față de 31,15% din S1 2021. Evoluția actuală arată că, până la sfârșitul anului, Euroins va ajunge la o cotă de piață pentru RCA de sub 29%. Aceste cifre actualizate sunt un semn că piața asigurărilor se stabilizează într-o distribuție mai echilibrată pe RCA, unde Euroins deține o poziție stabilă.

Tabel 5 – Total vânzări polițe RCA, în primele 7 luni 

RCA 7 luni 2021 7 luni 2022 % diferență
Număr de polițe vândute 1,578,990 1,629,721 3.21%
Prime brute subscrise Lei 816 mil 1,549 mld. 89,67%

 

Un alt indicator important al îmbunătățirii proceselor interne este faptul că numărul de reclamații a scăzut semnificativ. În al doilea trimestru al anului au existat cu 84% mai puține plângeri.  

Pentru a stabili o relație și mai solidă și de încredere cu clienții noștri, am continuat să creștem numărul de contracte de lucru cu service-uri auto și am ajuns, în prezent, la aproape 900 de parteneriate, cu 42% mai mult decât anul trecut.

Despre Euroins Insurance Group (EIG)

Euroins Insurance Group AD (EIG) este unul dintre cele mai importante grupuri de asigurări care operează în Europa Centrală, de Est și de Sud-Est. Euroins Insurance Group oferă o gamă completă de produse de asigurare, deservește peste 4 milioane de clienți în 14 țări și are peste 3.000 de angajați. EIG face parte din Eurohold Bulgaria AD, un mare grup financiar și energetic care operează în regiune și activează în domeniul distribuției, furnizării și comerțului cu energie electrică, asigurări, leasing, vânzări de mașini, servicii de investiții și management al activelor. Eurohold este listată la Bursa de Valori din Bulgaria și Varșovia. În 2021, Eurohold a achiziționat prin unitatea sa Eastern European Electric Company subsidiarele companiei energetice cehe CEZ Group din Bulgaria, care au peste 3.000 de angajați și deservesc aproape 3 milioane de consumatori din țară.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.