Groupe Renault Romania, 400 de posturi noi la ADT

Timp de două zile – 23 și 24 martie -, echipele de Resurse Umane ale Groupe Renault România invită candidaţii la cel mai mare târg de carieră – Angajatori de Top -, desfăşurat la Bucureşti. În funcţie de postul vizat, aceştia  pot avea experienţa unui prim interviu cu specialişti ai companiei chiar în standul din cadrul evenimentului.

  • Compania, parte a Alianţei Renault Nissan Mitsubishi, lider mondial, caută persoane pasionate de auto si cu spirit de inovaţie.
  • Groupe Renault România creează noi oportunităţi de carieră şi vine la târgul Angajatori de Top cu 400 de posturi în diverse activităţi: Research&Development (R&D), Servicii de business (BPO), Fabricaţie, Calitate, Financiar şi Achiziţii
  • În plus, studenţii (anii III, IV) şi masteranzii pot face practică, accesând programul de stagii, Drive Your Future: 330 de tineri au şansa de a se conecta la activităţile grupului în timpul stagiului
  • Oferta de posturi este disponibilă pe website-ul companiei, pe platformele de socializare online, pagina de FB  Cariere Groupe Renault Romania – lansată recent, pe Linkedin, dar şi pe  site-urile specializate în recrutare

„Continuăm să recrutăm şi să atragem talente.  Anul trecut, 1000 de noi colegi s-au alăturat activităţilor Groupe Renault România. Succesul de care beneficiază produsele noastre în întreaga lume se datorează şi echipelor pe care le avem aici, în România. Suntem 17.700 şi ne antrenăm pentru viitor, punând pasiunea în centrul recrutărilor noastre. Candidaţii de care avem nevoie, în plus de specializările şi experienţele necesare, trebuie să fie conduşi de pasiunea pentru auto. Domeniu care se transformă cu viteză. Vehiculele viitorului vor fi hibride, electrice, conectate şi autonome. Planul de recrutare în 2018 vizează atragerea a 850 de angajaţi noi. Inserţia profesională ne preocupă, iar relaţiile pe care le dezvoltăm cu cele 15 universităţi din ţară, sunt esenţiale în integrarea generaţiilor viitoare. 30% din cei 1.800 de stagiari ai programului „Drive your Future”, care au ales să cunoască, din perspectivă practică, Groupe Renault România, ne sunt astăzi colegi, a declarat Dana Oprişan, director Resurse Umane.

Pentru activitatea de R&D, compania oferă oportunităţi de dezvoltare adresate inginerilor auto, cu profil educaţional tehnic. Candidaţii trebuie să aibă experienţă în concepţie şi dezvoltare proiecte (domeniul mecanică, elctrică/electronică, caroserie vehicul şi echipamente design). În plus, aceştia trebuie să fie utilizatori de aplicaţii informatice specifice industriei auto (CATIA, MATLAB, SIMULIK).

Serviciile de Business îşi consolidează echipele în activităţile de supply chain, post-vânzare şi studii de piaţă. Sunt căutaţi candidaţi cu experienţă în aceste domenii, care să fie în egală măsură şi buni utilizatori ai aplicaţiilor informatice, să aibă cunoştinţe de gestionare şi dezvoltare baze de date.

Pentru activitatea de Fabricaţie vehicule (platforma industrială de la Mioveni) compania caută specialişti cu profil tehnic, experienţă în automatizare şi audit performanţă industrială.

În oferta Grupului există şi posturi în echipele departamentelor calitate, financiar şi achiziţii. Pentru acestea, sunt necesare studii tehnice şi economice, experienţă în calitate şi audit furnizori, dar şi competenţe de analiză costuri şi performanţă economică.

În plus de cerinţele specifice domeniului, candidaţii trebuie să cunoască limbile engleză sau franceză. Posturile sunt disponibile în Bucureşti,Titu şi Mioveni. 

Groupe Renault România

Constructor de automobile din 1898, Groupe Renault este prezent în 127 de ţări şi a vândut 3,76 milioane de vehicule în 2017. Mizează pe complementariatea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine şi Lada), pe vehiculul electric şi pe Alianţa sa unică cu Nissan şi Mitsubishi. Pentru a răspunde marilor provocări tehnologice în viitor şi a continua strategia de creştere rentabilă, Grupul se sprijină pe dezvoltarea sa la nivel internaţional.

Groupe Renault este singura companie din România care integrează toate activităţile specifice construcţiei automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite pentru: studii client, design, inginerie, testare, fabricaţie, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanţare.

În 2016 Groupe Renault România a depășit 5 miliarde de euro cifră de afaceri. Aflat în centrul gamei Global Access (din care fac parte modelele Dacia, produse pe platforma industrială de la Mioveni), Grupul e lider pe piaţa locală cu mărcile Dacia şi Renault. Cei 17.700 de angajaţi ai Groupe Renault România inovează în ceea ce priveşte produsele şi bunele practici, fiind recunoscuţi pentru profesionalismul lor.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.