GXO extinde GXO ServiceTech în Germania

GXO Logistics, cel mai mare furnizor de servicii logistice contractuale din lume, introduce GXO ServiceTech, oferta sa de servicii de reparații și retururi de electronice de consum, într-un nou depozit de ultimă generație de 30.000 de metri pătrați în Dormagen, lângă Düsseldorf.

GXO ServiceTech oferă soluții și profesioniști de top în domeniul logisticii inverse pentru sectorul electronicelor de consum. Susținută de o expertiză de neegalat, oferta de servicii end-to-end a GXO ServiceTech include reparații, modernizări și recondiționări; curățarea datelor și eliminarea securizată a acestora; centre de asistență pentru clienți, gestionarea garanțiilor, depozitare, logistică, acreditări și revânzare.

„Expertiza noastră în materie de retururi B2B și servicii B2C va fi un deschizător de drumuri pentru retailerii și producătorii de pe piața germană. Soluția noastră de top oferă avantaje pentru comercianți și producători, fără a adăuga complexitate lanțului lor de aprovizionare. Avem posibilități și capacități pe care puțini le pot egala și o soluție end-to-end care oferă beneficii atât operaționale, cât și de mediu”, a declarat Richard Costello, director general al GXO ServiceTech. 

În prezent, GXO ServiceTech operează din mai multe locații din Marea Britanie, Franța, Germania, Belgia și Olanda, onorând comenzi, reparații și retururi direct de la consumatori sau de la comercianți. În 2022, GXO ServiceTech a reparat peste 1,5 milioane de dispozitive electronice, inclusiv laptopuri, televizoare, monitoare și console de jocuri, precum și aparate electrocasnice. Acreditările sale cu producători de top asigură clienților reparații autorizate și garantate, folosind piese originale și software și instrumente de diagnosticare aprobate.

De asemenea, GXO ServiceTech ajută clienții să își atingă obiectivele ESG prin reutilizarea și prelungirea duratei de viață a produselor returnate. Pentru a-și reduce impactul asupra mediului, companiile au nevoie de centre de retur și reparații în apropierea clienților, reducând astfel emisiile asociate transportului și deșeurilor. În conformitate cu angajamentul GXO față de sustenabilitate, GXO ServiceTech colaborează cu clienții pentru a-și atinge obiectivele ESG. Noul sediu din Dormagen vizează o certificare DGNB Gold și include o serie de caracteristici eficiente din punct de vedere energetic.

GXO în Germania

GXO activează în 15 țări din Europa continentală de peste 25 de ani, deservind clienți din industriile de comerț electronic, modă, bunuri de larg consum și bricolaj. Oferta personalizată și tehnologia de ultimă generație a GXO diferențiază clar GXO pe piață și îl fac un partener ideal pentru clienții care doresc să evolueze și să își modernizeze soluțiile de logistică și depozitare. În Germania, GXO deservește întreprinderi precum sOliver, Dextro și Ghostbike, precum și companii globale precum Kellogg. De asemenea, GXO deservește direct piața germană de la locațiile din Polonia și Republica Cehă pentru companii precum Zooplus și colaborează în întreaga Europă și la nivel global cu întreprinderi germane de top precum Henkel, BASF, Bayer și OBI pentru a le sprijini operațiunile logistice. În prezent, compania are aproximativ 34.000 de angajați în aproximativ 500 de locații din întreaga regiune.

Oferta personalizată a GXO și tehnologia de ultimă oră diferențiază clar GXO pe piață și fac din aceasta un partener ideal pentru clienții care doresc să evolueze și să își modernizeze soluțiile de logistică și depozitare.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.