Hankook a avut în 2023 cel mai bun exercițiu financiar de până acum

Vânzările Hankook au crescut cu 6,5% iar profitul operațional, cu 88,1 procente, în 2023 față de anul anterior, rezultate ce marchează cel mai bun exercițiu financiar al companiei de până acum, conform reprezentanților companiei.

Precizările transmise ZIUA CARGO:

Producătorul de anvelope premium Hankook a anunțat rezultatele financiare consolidate pentru 2023, cu vânzări de 8.939,6 miliarde KRW (~6.329,5 milioane EUR) și cu un profit operațional de 1.327,9 miliarde KRW (~940,1 milioane EUR).

În ciuda încetinirii creșterii economice la nivel mondial, aceste cifre constituie cel mai bun rezultat obținut de Hankook Tire de la înființarea sa, reflectat în creșterea vânzărilor cu 6,5 procente față de anul anterior și a profitului operațional cu 88,1 procente. Acest rezultat reprezintă o consolidare a poziției companiei ca marcă premium relevantă la nivel global. În al patrulea trimestru al anului 2023, vânzările și rezultatul operativ de exploatare au ajuns la 2.232,0 miliarde KRW (~1.570,2 milioane EUR) și respectiv 492,4 miliarde KRW (~346,4 milioane EUR).

Această excelentă performanță, atinsă sub conducerea președintelui Hankook Tire Hyunbum Cho, reprezintă rezultatul strategiei de marcă premium, precum și al investițiilor sustenabile și proactive în cercetare, care permit adaptarea la tendințele de mobilitate ale viitorului.

Aceste rezultate financiare unice în istoria Hankook sunt în parte și consecință a expansiunii mărcii iON, prima serie de anvelope la nivel mondial dedicată integral autovehiculelor electrice (EV). Performanța remarcabilă a companiei a fost susținută și de intensificarea ofertei de anvelope pentru mașini sport și mărci premium la nivel global, precum și de creșterea volumului de vânzări la anvelope de autoturisme, cu diametrul de 18 inchi sau mai mult, acțiuni ce au dus la atingerea unui nou nivel de diversificare a portofoliului de produse de înaltă calitate.

Performanța mai bună la nivelul rezultatelor financiare a fost susținută și de păstrarea unui nivel de preț competitiv, în ciuda scăderii costurilor cu materiile prime, de exemplu cauciucul sintetic și negrul de fum, precum și al costurilor de transport maritim.

De la introducerea iON pe piața mondială, Hankook a extins în permanență gama de produse și vânzările. Compania este de asemenea partener tehnic și furnizor exclusiv de anvelope al ABB FIA Formula E World Championship, cea mai importantă competiție la nivel mondial pentru autovehicule electrice. Datorită tehnologiei sale inovatoare și înalt specializate, dezvoltată de-a lungul mai multor ani și utilizată încă înainte de răspândirea pe scară largă a mașinilor electrice, Hankook se află printre cei mai importanți jucători pe piața globală de anvelope pentru autovehicule electrice.

Hankook și-a consolidat poziția ca lider mondial în furnizarea de anvelope premium, oferind în jur de 250 de tipuri de anvelope ca echipare originală pentru aproximativ 40 de mărci de automobile active la nivel global, printre care se numără Audi, BMW, Mercedes-Benz, Porsche și Tesla.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.