Hankook, rezultate financiare în T3

Producătorul de anvelope premium Hankook a anunțat rezultatele financiare consolidate pentru T3 al anului 2023, cu vânzări de 2.340,0 miliarde KRW (~1.638,4 milioane EUR) și cu un profit operațional de 396,3 miliarde KRW (~277,4 milioane EUR). În comparație cu rezultatele înregistrate în intervalul aferent din anul anterior, au crescut atât vânzările, cu 1,8%, cât și profitul operațional, cu 106%.

Precizările transmise ZIUA CARGO:

Al treilea trimestru se caracterizează prin investițiile orientate către viitor, făcute în dezvoltarea de anvelope pentru autovehicule electrice și anvelope pentru echiparea originală a autovehiculelor ultraperformante de la producători proeminenți de mărci premium. Hankook vizează rolul companiei ca lider în industria destinată mobilității viitorului. Compania a obținut progrese semnificative în special în zona de cercetare și dezvoltare (R&D), în îndeplinirea cerințelor ridicate de performanță impuse de producători, atât pentru mașinile sport cât și pentru autovehiculele electrice.

Hankook și-a extins de asemenea zona de vânzări și paleta de produse, după introducerea la nivel global a primei linii de anvelope din lume dedicată exclusiv autovehiculelor electrice; gama „iON” a fost introdusă în mai 2022. Simultan, compania a reușit, datorită expertizei sale remarcabile în dezvoltarea de anvelope pentru autovehicule electrice, să devină furnizor exclusiv și partener oficial al „ABB FIA Formula E World Championship” (Formula E), cea mai importantă competiție la nivel mondial pentru autovehicule electrice.

În al treilea trimestru al anului 2023, Hankook a furnizat la nivel mondial aproximativ 250 de echipări originale, pentru aproximativ 40 de mărci auto, printre care se numără mărcile premium Audi, BMW, Mercedes-Benz, Porsche și Tesla. Această performanță subliniază poziția companiei ca producător de anvelope premium la nivel internațional.

În ciuda contextului economic în continuare dificil, Hankook continuă să livreze o performanță foarte bună. Printre motivele care au făcut posibilă această performanță se numără stabilizarea prețului materiilor prime, inclusiv pentru cauciucul sintetic și negru de fum, precum și scăderea costurilor de transport maritim. Poziționarea strategică față de prețuri și managementul eficient al produselor premium, printre care se numără anvelopele cu diametru mare, anvelopele ultraperformante și cele destinate autovehiculelor electrice, au făcut posibile o serie de efecte de sinergie, cu rezultate remarcabile.

Aceste efecte se observă și în trimestrul trei, în care 43,4% din totalul de vânzări a fost generat de anvelope pentru autoturisme și autovehicule utilitare ușoare, cu dimensiunea de 18 inchi sau mai mare. Acest rezultat reprezintă o creștere de 2,3 puncte procentuale în comparație cu intervalul similar din anul precedent. Printre cele mai importante piețe se remarcă China, cu 57,3%, cea mai mare cotă de vânzări la anvelope de dimensiuni mari pentru autoturisme, urmată de Coreea de Sud cu 53,6%, America de Nord cu 51,4% și Europa cu 34,3%.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.