Hankook Tire și-a mărit cu 10,8% vânzările, în T1

Hankook Tire a anunțat rezultatele financiare pentru T1 al anului 2022, cu vânzări globale consolidate de 1.790,6 miliarde KRW (1.323,9 milioane EUR), mai mari cu 10,8% față de perioada similară a anului trecut, și cu un profit operațional de 126.0 miliarde KRW (93,1 milioane EUR).

Precizările transmise ZIUA CARGO:

Având în vedere provocările prezentate de mediul de afaceri global incert în primul trimestru din 2022, compania a înregistrat o scădere de 32,2% a profitului operațional față de anul precedent. Această scădere s-a datorat în mare parte efectelor de durată ale întreruperilor continue ale lanțului de aprovizionare la nivel mondial, creșterii prețurilor materiilor prime, reapariției COVID-19 și problemelor geopolitice.

Cu toate acestea, vânzările companiei au continuat să înregistreze o creștere de 10,8% de la an la an, prin strategii eficiente de stabilire a prețurilor și de distribuție în principalele regiuni. În special, vânzările anvelopelor auto cu diametru mare (de 18 inchi sau mai mult) au continuat să stimuleze creșterea, reprezentând 39,0% din vânzările totale ale companiei, în creștere cu 1,3 puncte procentuale față de anul precedent. Regiunile din Coreea, China și Europa au jucat un rol cheie în creșterea vânzărilor. Ponderea vânzărilor de anvelope de diametru mare pentru autoturisme pe piața chineză a fost de 49,1%, în creștere cu 8,6 puncte procentuale față de anul precedent, în timp ce piața coreeană și europeană au crescut cu 2,3 puncte procentuale și, respectiv, cu 0,9 puncte procentuale față de anul precedent. Iar piața americană a înregistrat o revenire continuă în primul trimestru.

Totodată, Hankook a continuat să fie recunoscut de reviste auto de renume în categoria de testare a performanțelor anvelopelor de vară. Auto Bild, cea mai prestigioasă revistă de automobile din Europa, a acordat noului Ventus Prime 4 de la Hankook Tire cel mai înalt calificativ, „exemplar”. Ventus S1 evo

3 SUV de 18 inchi a fost, de asemenea, desemnat câștigător al testului și a primit calificativul „exemplar” în revista Auto Bild Allrad, cea mai importantă revistă de ATV-uri din Europa.

Hankook a continuat să își extindă portofoliul de echipamente originale (OE) pentru modelele de top și pentru vehiculele electrice ale producătorilor auto premium. În prima jumătate a acestui an, compania a început să furnizeze anvelope OE pentru primul Gran Coupe complet electric cu patru uși de la BMW, BMW i4, și pentru berlina S-Class de lux de la Mercedes Benz.

În plus, Hankook a introdus prima sa familie de anvelope concepute special pentru vehiculele electrice premium de înaltă performanță. Produsele iON (pronunțat /ai’on/) vor fi disponibile în trei modele: de vară, de iarnă și all season. Gama iON va fi lansată începând cu luna mai, mai întâi în Europa, urmând ca în august să lansată pe alte piețe la nivel global.

Hankook Tire își propune să obțină o creștere de două cifre în acest an și să crească ponderea vânzărilor de anvelope cu diametru mare la 42% din totalul vânzărilor de anvelope pentru autoturisme. Hankook se va concentra mai mult pe obținerea poziției de lider pe segmentul anvelopelor pentru vehicule electrice, pe consolidarea cooperării cu principalii producători auto și pe extinderea canalelor de distribuție și a vânzărilor regionale.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.