Kaufland lansează E-Mobility

Kaufland România lansează E-Mobility, serviciul prin care posesorii de card ai companiei, care dețin mașini electrice, au posibilitatea de a-și încărca autoturismul la una dintre cele peste 140 de stații proprii de încărcare din rețeaua de magazine, situate în București și în țară.

Precizările transmise ZIUA CARGO.

Pentru a-și încărca mașinile, clienții trebuie să urmeze câțiva pași simpli: să intre în aplicația Kaufland, să acceseze butonul E-Mobility, să aleagă din aplicație stația de încărcare și conectorul potrivit din parcarea magazinului și să se asigure că au introdus corect în aplicație datele personale și ale cardului pentru efectuarea plății.

De asemenea, procesul de încărcare solicită reținerea unei sume în valoare de 150 lei, iar diferența urmează să fie restituită în termen de trei zile lucrătoare, în cazul în care alimentarea nu a acoperit suma în totalitate. După ce plata este efectuată, clientul va primi în aplicație factura electronică.

Toate stațiile de încărcare sunt alimentate exclusiv cu energie electrică 100% verde. Fiecare stație Kaufland oferă o capacitate de încărcare de până la 22 kW AC sau 60 kW DC, folosind mufele standard de încărcare Type 2, CHAdeMO și CCS. În funcție de vehicul, este posibil încărcarea 100% a bateriei în timpul vizitei la cumpărături.

Clienții care folosesc aplicația Kaufland pot descoperi programul de loialitate Kaufland Card, care cuprinde reduceri exclusive pentru membri, promoții personalizate în baza istoricului de cumpărături, vouchere de reducere cu ocazia zilei de naștere, vouchere de reducere la branduri sau categorii de produse și stele digitale. De asemenea, pot participa la tombole cu premii și au posibilitatea de a-și vedea bonurile digitale de la cumpărăturile anterioare.

Despre Kaufland România 

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 177 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro. 

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.