Poşta Română, pe locul 44 în clasamentul UPU

Compania Naţională Poşta Română a urcat 6 locuri în clasamentul celor mai bune servicii poștale din lume, ocupând poziția 44, potrivit celui mai recent raport al Uniunii Poștale Universale (UPU) care analizează serviciile poștale din 170 de țări. Anul trecut, compania s-a aflat pe locul 50.

UPU clasifică serviciile poștale în funcție de fiabilitate, acoperire, relevanță și rezistență, se arată într-un comunicat al Poștei Române, transmis pe 10 noiembrie. Dacă, în 2019, Poșta Română obținea un scor de 47,81 de puncte, anul acesta compania a înregistrat o creștere de 6,97 de puncte, urcând de pe poziția 50, pe poziția 44, înaintea unor țări precum Danemarca, Letonia, Islanda etc.

Pentru realizarea raportului s-a luat în calcul și dezvoltarea serviciilor poștale în contextul pandemiei Sars-Cov-2. Deciziile luate de către companiile aeriene de a suspenda zborurile au afectat fiabilitatea poștală la nivel mondial, operatorii fiind nevoiți să oprească temporar traficul poştal internaţional pe mai multe rute.

Poşta Română s-a adaptat rapid situației şi a căutat, zilnic, soluţii pentru a nu întrerupe activitatea, iar măsurile luate să nu afecteze distribuirea trimiterilor şi a prestaţiilor sociale pentru populaţie. Conducerea companiei a găsit alternative și a semnat parteneriate cu diverși operatori pentru a înlocui transmiterea pe cale aeriană a corespondenței folosind curse auto. Totodată, a dezvoltat produse pentru a satisface necesitatea unei nevoi din ce în ce mai acute a furnizorilor de livrare la domiciliu a comenzilor, evitând expunerea populației la virusul COVID-19.

Toate datele arată un nivel de dezvoltare poștală. Deși a fost un an greu în care ne-am confruntat cu provocări majore, observăm o avansare a companiei în acest clasament și o performanță în comparație cu alte țări membre UPU”, a declarat Horia Grigorescu, directorul general al Poştei Române.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.