Reduceri de până la 50% la ediția de primăvară a Târgului de Turism

Agenţiile prezente la Târgul de Turism al României (Romexpo, 15-18 februarie) oferă reduceri de până la 50% la city break-uri și de 40% la pachetele turistice pentru concediul de vară în ţară şi străinătate, informează Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT), prezentă încă de la prima ediție, acum 25 de ani (aprilie 1999).

ANAT oferă, la standul 21, oportunităţi de întâlnire între specialişti, parteneri, mass-media şi turişti.

Destinaţii exotice până nu demult greu accesibile pentru Maldive, Thailanda, Mauritius, Seychelles, Zanzibar sau Punta Cana sunt acum mai aproape pentru turiştii români, tur-operatorii organizând zboruri tip charter către cele mai multe dintre acestea, la pachet cu reduceri de până la 30% pentru rezervări de tip early booking.

Agenţiile de turism şi tur-operatorii promovează în aceste zile oferte cu discounturi semnificative şi pentru vacanţa de 1 Mai şi de Paşte.

Potrivit ANAT, alte agenţii de turism au optat să deruleze în această perioadă campanii de vânzări cu reduceri la fel de tentante în mediul online sau în sediile proprii, întregind pachetul de oferte adresat celor care vor să-şi planifice din timp vacanţele.

Târgul de Turism al României oferă şi o platformă interactivă de dezbateri în care se prezintă exemple de bune practici din domeniul turismului, atât la nivel naţional, cât şi internaţional. Scopul este de a identifica soluţii eficiente pentru promovarea şi dezvoltarea durabilă a sectorului turistic. Mai mult decât atât, manifestarea intermediază şi întâlniri de business între antreprenori şi reprezentanţi ai domeniului turistic, într-un cadru profesionist de networking, precizează reprezentanţii ANAT.

Greek Tourism B2B workshop 2024, un eveniment anual deja tradiţional, organizat de ANAT şi Organizaţia Elenă de Turism, pentru facilitarea interacţiunii dintre operatorii de turism eleni şi români, se va desfăşura vineri, 16 februarie 2024, iar una dintre teme va fi importanţa creării unui „mini-Schengen” între Grecia, Bulgaria şi România, proiect susţinut de oamenii de turism din Grecia.

Ceea ce lipseşte însă, în continuare, târgurilor noastre de profil este acea componentă destinată stimulării incoming-ului; dacă ne uităm la orice altă manifestare similară din alte ţări, accentul este pus pe valorificarea potenţialului de incoming al ţării sau al regiunii gazdă a evenimentului: zone de târg destinate exclusiv operatorilor de profil, workshop-uri şi prezentări de destinaţie pentru participanţii străini, la pachet cu facilităţi pentru atragerea vizitatorilor profesionişti din ţările considerate pieţe-ţintă. Este minunat că reuşim să facem al treilea an consecutiv workshop-ul cu operatori greci, că interesul de participare al lor, cât şi al reprezentanţilor agenţiilor româneşti este în creştere exponenţială, însă… e jenant că din bruma de fonduri destinate promovării României nu s-a reuşit încă organizarea vreunui eveniment similar pentru specialişti străini, interesaţi de cunoaşterea ofertei româneşti. La majoritatea târgurilor similare din alte ţări, acesta este evenimentul central. La noi nu am identificat vreun expozant cu ofertă de incoming şi nicio posibilitate de înregistrare a vizitatorilor specialişti din afara ţării”, a declarat preşedintele ANAT, Dumitru Luca.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.