SGR: Contractul pentru retaileri, în consultare publică pe RetuRO

RetuRO, administratorul Sistemului Garanție-Returnare (SGR), anunță toți comercianții de băuturi din categoriile apă îmbuteliată, băuturi răcoritoare, bere, cidru, vin, băuturi spirtoase, în ambalaje primare nereutilizabile din plastic, sticlă sau aluminiu, cu dimensiuni între 0,1 litri și 3 litri și care s-au înregistrat deja în SGR, pe platforma www.returosgr.ro, că în următoarele 20 zile pot consulta Contractul pentru Comercianți direct în platformă.

Precizările transmise ZIUA CARGO:

Contractul poate fi accesat din contul de utilizator, la secțiunea „Consultare contract”, iar comercianții înregistrați în baza de date a Sistemului Garanție-Returnare sunt rugați să trimită toate observațiile și recomandările pe care le au cu privire la conținutul documentului pe adresa consultare@returosgr.ro, până pe data de 16 octombrie 2023.

Procesul de înregistrate în Sistemul Garanție-Retrurnare rămâne deschis, în continuare, agenților economici care se încadrează în Sistemul Garanție-Returnare. Până în prezent, peste 60.000 de operatori economici s-au înregistrat în platforma SGR. Companiile vizate să se înregistreze sunt producătorii și importatorii de băuturi, dar și comercianții care comercializează băuturi către consumatorii finali, inclusiv magazinele online, operatorii care vând prin intermediul automatelor, industria HoReCa sau cei care comercializează aceste produse ca și gamă complementară (ex. librării, magazine de electrocasnice și electronice etc).

Pentru a finaliza procesul, comercianții trebuie să înregistreze în platformă punctele de vânzare și să înscrie datele referitoare la produsele vândute în anul 2022, precum și estimarea pentru anul în curs, apoi să semneze Formularul Standard de Înregistrare, care marchează finalizarea procedurii de înregistrare. Comercianții se pot înregistra accesând link-ul: https://portal.returosgr.ro. Ghidul de înregistrare poate fi consultat la adresa www.returosgr.ro/info-comercianti

RetuRO Sistem Garanție Returnare oferă pe toată perioada înscrierii asistență prin call center, la numărul de telefon: 021 207 00 09. Accesul la un operator este disponibil, de luni până vineri, între orele 09:00-18:00, cu excepția sărbătorilor legale.

Înregistrarea în baza de date a Sistemului de Garanție Returnare reprezintă o obligație legală, conform Hotărârii de Guvern nr. 1074/2021. Toți operatorii economici care încă se află în etape intermediare sunt încurajați să finalizeze cât mai repede procesul de înregistrare în platforma www.returosgr.ro, pentru a putea consulta acordul și transmite propriile opinii administratorului Sistemului. 

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.