Dezvoltarea producției industriale în Asia și apariția unor noi centre de aprovizionare pe teritoriul Chinei a indus noi cerințe în ceea ce privește transportul între China și Europa.
Această propunere este clar exprimată între cele două axe. Prima folosește ruta nordică prin intermediul căilor ferate trans-siberiene la care GEFCO are acces privilegiat mulțumită Căilor Ferate Ruse (RZD), acționarul majoritar al Grupului, iar cealaltă folosește ruta sudică care trece prin Kazahstan pentru a ajunge la piața europeană.
GEFCO are o experiență solidă în ceea ce privește transportul feroviar de automobile finite, containere și bunuri de dimensiuni mari și oferă servicii de transport feroviar fără transbordare, transport combinat feroviar-rutier, vagoane separate sau transport cu tren întreg asociat cu operațiuni cu valoare adăugată cum ar fi vămuire și optimizare fiscală.
Transportul feroviar oferă beneficii uriașe; este de două până la trei ori mai rapid decât transportul maritim, este numai bun pentru transportarea obiectelor sensibile și pentru transporturile voluminoase de echipamente grele cu valoare adăugată. Reprezintă o metodă sigură și durabilă de transport care este mai rapidă decât transportul maritim și care oferă costuri stabile în comparație cu celelalte metode de transport.