CTE TRAILERS: Răspuns la nevoile pieței

După reculul din 2020, revenirea cererii a fost accelerată și, astfel, rezultatele obținute de CTE Trailers au depășit planificările inițiale.

La ora actuală, pentru gama produselor Krone, producția anului 2022 a fost vândută aproape în totalitate, în condițiile în care, pentru a contracara creșterea termenelor de producție, CTE Trailers a comandat stocuri pentru acest an.

„Cererea este, în continuare, la un nivel ridicat și, astfel, pe gama Krone, mai avem doar câteva unități disponibile, care vor fi produse spre finalul anului. Mai mult decât atât, avem, deja, un portofoliu surprinzător de mare de comenzi, puse în producție pentru 2023”, a arătat Ovidiu Pintilie, director comercial CTE Trailers.

Meiller – construcțiile, în creștere constantă

Creșteri importante apar și pe segmentul construcțiilor, iar, anul trecut, CTE Trailers a reușit o spectaculoasă ascensiune.

„Am înregistrat o creștere mare față de 2020, ajungând pe poziția a doua în piață, pe segmentul semiremorcilor de construcții. A fost o resetare care a demarat în 2020, când ocupam poziția a cincea pe acest segment. Ne așteptăm ca trendul de anul trecut să continue”, a spus Ovidiu Pintilie.

Specificațiile pentru vehicule sunt relativ standardizate și, astfel, printr-o dimensionare corectă a stocurilor, CTE Trailers oferă posibilitatea livrărilor direct din curte, sau având termene de producție foarte scurte.

„În segmentul construcțiilor, în 2021, am observat orientarea clienților către vehicule cu masă proprie cât mai redusă, pentru a maximiza sarcina utilă, fără a depăși masa maximă legală”, a precizat Ovidiu Pintilie.

Celsineo – revoluție în transportul frigorific

Pe gama semiremorcilor frigorifice, CTE Trailers a vândut întreaga producție pentru 2022 și preia, acum, comenzi pentru anul viitor. Însă principala noutate pentru acest an va fi una „tehnologică”.

„Sperăm ca, în a doua jumătate a anului, să aducem în România prima semiremorcă demo echipată cu un nou agregat, dezvoltat de Krone, în parteneriat cu Liebherr”, a precizat Ovidiu Pintilie.

Agregatul Celsineo reprezintă un concept inovator, având în componență trei module interschimbabile de frig, antrenate de un generator diesel. Aceste module permit funcționarea în paralel și, chiar, independent unul față de celălalt. În cazul unei defecțiuni, acest agregat permite menținerea temperaturii din dubă pentru o perioadă mult mai lungă de timp, doar cu două sau chiar unul dintre module funcționale. Astfel, operatorul va putea finaliza cursa și livra marfa la timp, fără a necesita opriri neplanificate. Ulterior, se poate accesa un service unde modulul defectat să fie schimbat foarte ușor, într-un timp redus la minimum. Remedierea modulelor defectate se realizează ulterior.

Testele pentru Celsineo vor fi finalizate în următoarele luni și va demara preluarea comenzilor pentru anul viitor.

Faymonville – trailere perfect adaptate

Pe segmentul trailerelor, o categorie consistentă de clienți este reprezentată de firmele de construcții, care trebuie să transporte propriile utilaje de la un șantier la altul. Tot aici intră și firmele specializate în închirierea utilajelor de construcții. A doua categorie o reprezintă transportatorii de mărfuri grele și agabaritice.

„Pentru prima categorie, există o serie de modele de trailere cu specificații uzuale, cu un număr redus de opționale. Astfel, putem planifica, permanent, în producție un număr de trailere. Aici găsim familia de produse MAX Trailer”, a explicat Ovidiu Pintilie.

Pentru transportul agabaritic, comenzile sunt individualizate, modelele putând diferi semnificativ, de la un trailer la altul.

Transportul de cereale

„Am intrat bine în această piață, fiind al doilea an în care comercializăm semiremorcile produse de ZASŁAW și vom continua să promovăm aceste produse, care reprezintă o alternativă cu un raport calitate/preț foarte bun.”

În ultimele 12 luni, toți producătorii au majorat prețul vehiculelor, cu procente cuprinse între 20 și 28%. Este de așteptat ca aceste majorări să continue până la jumătatea anului.

Investiție la Arad – realizarea unui service dedicat semiremorcilor. Construcția va demara anul acesta, urmând să fie finalizată în 2023.

Radu BORCESCU

radu.borcescu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.