FORD TRUCKS: Proximitate, profesionalism și competitivitate

Dincolo de produs, Cefin Trucks, importatorul Ford Trucks în România, pune accent pe oferirea unui pachet complet de servicii.

Cefin a pus întotdeauna accent pe parteneriatul cu clienții, iar acest lucru presupune o continuă evoluție și diversificare a produselor oferite.

Rețea națională de service

„Proximitate, profesionalism și competitivitate” – acestea sunt punctele forte ale rețelei de service Ford Trucks.

Cele 13 puncte de service sunt poziționate astfel încât, în maxim o oră și jumătate, să se poată ajunge la o eventuală intervenție la un client, indiferent unde a rămas imobilizat vehiculul.

Pentru fiecare punct service, s-a urmărit respectarea unor standarde precise. Astfel, fiecare service dispune de stoc pentru piese de schimb, personalul tehnic participă la cursuri de specializare (minimum cinci cursuri pe an), sunt echipamente de diagnoză actualizate la zi pentru modele comercializate și fiecare service decontează direct cu Cefin intervențiile în garanție și post garanție.

Cele 13 puncte de service sunt conforme cu standardele Ford Trucks, acoperă bine teritoriul și au elemente vizuale de identificare ale producătorului.

În plus, mai există trei puncte de intervenții de breakdown – service-uri neoficiale, dar care dispun de stoc de piese, echipamente de diagnoză și personal care a participat la cursurile de perfecționare.

În 2020, vor apărea încă doi parteneri, în Sibiu (primul trimestru al anului) și Iași (trimestrul doi).

Amintim faptul că București, Arad, Deva și Brașov sunt puncte de service aparținând Cefin, având experiență de peste 20 de ani de funcționare, personal calificat – 120 de tehnicieni – și peste 90.000 de ore de manoperă pe an realizate. Cele patru locații însumează peste 10.000 mp spațiu pentru servicii.

De asemenea, toți partenerii de service sunt autorizați oficial de Cefin și Ford Trucks și îndeplinesc criteriile calitative ale producătorului.

Rețeaua nu repară exclusiv camioane Ford.

Clienții beneficiază de tarife competitive, fiind oferite soluții de calitate, atât cu piese de origine, cât și aftermarket.

Contracte cu grad ridicat de flexibilitate

Contractele de service oferite de Cefin sunt locale (pentru un anumit punct de service), sau naționale.

Cefin oferă, la vânzarea camioanelor noi, contractul de mentenanță și reparații cu cost fix – tipizat și standardizat pe cerințele clientului, în funcție de tipul de transport, marfă transportată, kilometrii parcurși, ore de funcționare.

Contractul de mentenanță cu cost fix poate fi simplu (revizii anuale și tractare), sau se poate ajunge până la elemente complexe, cum ar fi un anumit număr de litri de ulei de completat în fiecare an, unul sau două rânduri de seturi de plăcuțe de frână incluse în contract, alte elemente de uzură incluse etc.

Contractele se ajustează pe nevoile clientului, iar acesta are o bună predictibilitate asupra costurilor, care sunt fixe și bugetate de la început.

Reprezentanții Cefin recomandă contractele de mentenanță și tractare, astfel, pe perioada finanțării vehiculului, nu există riscul majorării costurilor și, în plus, pe această perioadă, atât în țară, cât și în Europa, este asigurată tractarea.

Astfel, costurile fixe sunt bugetate și, în caz că apare o defecțiune neprevăzută, tractarea este asigurată până la cel mai apropiat service.

În funcție de nevoile transportatorului, se poate ajunge până la contracte de full service, care cuprind tot.

O atenție specială a fost acordată perioadei de garanție. Garanția standard este de doi ani, însă se poate contracta anul trei de garanție integrală.

Se poate opta pentru trei ani garanție integrală, plus doi ani garanție driveline.

Mentenanța efectuată la timp

În mod standard, utilizatorul unui camion are trei posibilități de a fi anunțat pentru efectuarea vizitelor în service, pentru mentenanță.

  • Prima revizie se realizează nu mai târziu de 18 luni de la data livrării.
  • Apariția martorului în bord care anunță faptul că este necesară efectuarea mentenanței (ulei, filtre).
  • Atingerea numărului de kilometri sau ore efectuate.

Cu ajutorul serviciului telematic, Cefin va demara un nou serviciu, anul acesta, prin care service-ul va avea acces la date privind exploatarea camionului, iar clienții vor fi anunțați, atunci când sunt necesare lucrările de mentenanță. Serviciul va fi oferit gratuit și, astfel, programările în service vor fi optimizate, iar timpii de imobilizare se vor reduce.

Merită amintit și faptul că Ford Trucks asigură asistență rutieră non stop, atât în România, cât și internațional.

Sunt și alte servicii suport prin care Cefin se asigură că produsele sale sunt exploatate eficient. Astfel, este asigurată, cu ajutorul unui demo-driver, instruirea șoferilor care conduc Ford Trucks, pentru utilizarea optimă a camionului.

De asemenea, este notabil faptul că 80% dintre vânzările de capete tractor noi sunt legate și de contracte de trade-in.

Cefin oferă un pachet complet de servicii care include:

  • Identificarea camionului potrivit
  • Identificarea pachetului de service adecvat
  • Soluție telematică în dotarea standard
  • Consiliere pentru menținerea sub control a costurilor
  • Finanțare
  • Trade-In
  • Buy-back

Oferta completă de service și piese de schimb o găsiți pe www.ford-trucks.ro.

Radu BORCESCU

radu.borcescu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.