CNADNR: 8,6 km din Centura București, executați 55%

centura-bucuresti-02Cătălin Homor, directorul general interimar al CNADNR, a inspectat, miercuri, porțiunea de 8,7 km din Centura Capitalei aflată în lucrări de modernizare și extindere la 4 benzi. Este vorba însă de numai 8,7 km din șosea, aferenți Lotului 1: sector A1 (km 55+465) – DN 7 (km 64+160), între Autostrada A1 (București-Pitești) – DN7 și DN2 – Autostrada A2 București – Constanța.

Șeful CNADNR a dat asigurări că în luna mai 2017 lucrarea va fi gata, în prezent fiind executată 55%.

Însă la sfârșitul anului, traficul va fi deschis pe două benzi pe sens, urmând ca doar pe o anumită porţiune să se circule pe beton înainte ca drumul să fie adus la stadiu de asfalt în primăvara anului viitor.

“Deși a fost un proiect cu foarte multe probleme, chiar blocat, lucrările evoluează destul de bine. Se putea și mai bine. Am avut o întâlnire de lucru și în momentul de față vorbim de un proiect deblocat. Sunt anumite zone unde activitatea poate fi intensificată. Stăm bine cu mobilizarea. Până la sfârșitul anului ne-am angajat să redăm traficului cele 4 benzi în zona pasajului peste apeductele Apa Nova. Însă vor fi lucrări adiacente pe zona cea mai complicată a sectorului, şi anume în zona în care este traversat sectorul de apeducte. Aici se va circula pe o suprafaţă de beton, urmând ca la începutul sezonului de lucru în 2017 să fie finalizat la nivel de asfalt”, a precizat şeful CNADNR.

Expertiză la pasajul vechi de la Chitila

Pe de altă parte, Homor susţine că este posibil să apară probleme din cauza pasajului vechi de la Chitila, unde CNADNR va executa o expertiză, iar în funcţie de rezultatul acestei expertize se va decide dacă este nevoie de lucrări ample de consolidare sau nu.

Potrivit unui comunicat transmis ulterior de CNADNR, în prezent se lucrează la:

  • relocarea utilităților în zonele Titan Mar, Mega Company și Remat Holding;
  • Execuția lucrărilor necesare în vederea finalizării sensurilor giratorii de la Dragomirești, Remat și Petrom;
  • rampa de la Pod Chitila;
  • pasajul peste apeducte în zona Mega Company.

centura bucuresti 0

Conexiunile sunt:

  • A1 București – Pitești;
  • DN7 București – Târgoviște – Pitești – Râmnicu Vâlcea – Sibiu – Deva – Arad;
  • DJ 601A București – Roșu – Chiajna–Dragomirești Deal – limita județului Giurgiu.

centura bucuresti 02

“De asemenea, pentru cele două probleme majore care au stat în calea evoluției lucrărilor, respectiv eliberarea amplasamentelor de către diverși proprietari persoane fizice/persoane juridice și finalizarea lucrărilor de lărgire la 4 benzi în zona pasajului peste apeductele Arcuda I, II și III ale APA NOVA, km 57+740, au fost gasite soluții. În acest sens, la începutul lunii septembrie se va finaliza procedura de expropriere prin emiterea încheierii de intabulare pentru coridorul de expropriere situat pe raza administrativă a UAT Chitila. În același timp, vor fi defrișați pomii marcați și a fost stabilită și soluția pentru devierea traficului în zona pasajului de la km 57+740, în vederea finalizării lucrărilor de lărgire, la 4 benzi, a părții carosabile”, precizează CNADNR.

centura bucuresti

“Până la finele anului 2016, în zona pasajului de la km 57+740 se va circula pe 4 benzi, urmând ca așternerea straturilor rutiere de mixtură asfaltică să fie executată imediat ce condițiile meteorologice vor permite acest lucru. Recepția întregului obiectiv se va face în luna mai a anului 2017″, conchide CNADNR.

Magda SEVERIN

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.