Page 63 - Revista ZIUA Cargo August 2018
P. 63

Accesul în autobuz se face prin trei uși, acționate electric, iar interiorul este amenajat cu 29 de scaune.treia axă este viratoare, utilizând un sistem electro – hidraulic, iar cutia de viteze este MAN TipMatic Coach, cu 12 trepte. Motorul MAN D2676 LOH oferă o putere maximă de 470 CP și cuplu maxim de 2.400 Nm.E1856 are o cilindree de 9,5 l, șase cilindri în linie și patru valve. Este disponibil în două variante de putere, de 276, respectiv 316 CP. Cuplul maxim este de 1.200 sau 1.400 Nm, la 900 – 1.500 rpm. Carburantul este stocat în patru sau cinci butelii montate pe acoperișul autobuzului, capacitatea de stocare fiind cuprinsă între 1.260 și 1.875 l.În ceea ce privește soluția CNG, MAN va prezenta, în cadrul IAA, noul motor pe gaz MAN E18, care, de ase- menea, poate fi livrat opțional cu MAN Efficient Hybrid.Neoplan ridică ștachetaîn cadrul IAA vor fi dotate cu un sistem de camere, ce înlocuiesc oglinzile la- terale. Imaginile sunt vizualizate pe două ecrane, plasate în câmpul vizual al șoferului, fiind eliminată problema „unghiului mort”.La standul MAN, va putea fi ad- mirat și autocarul MAN Lion’s Coach L, în versiunea destinată transportului pe distanțe lungi, echipat cu lift și două locuri pentru scaune cu rotile. Cea de-aNu va lipsi din stand spectaculosul Skyliner, într-o versiune destinată transportului pe distanțe lungi. La pri- mul etaj, podeaua este coborâtă, ofe- rind o bună accesibilitate, inclusiv pentru pasagerii cu mobilitate redusă. Pentru a crește capacitatea de trans- port (numărul de scaune) și a optimiza fluxul călătorilor, producătorul a mutat scara din față pe partea dreaptă. Această configurație, ce poate fi oferită opțional, asigură spațiul necesar pen- tru 78 de scaune. Motorul care echi- pează acest autocar supraetajat este D26, cu 510 CP și un cuplu maxim de 2.600 Nm. Transmisia automată este MAN TipMatic Coach.Imaginile cu rezoluție înaltă oferă o bună calitate, indiferent de condițiile exterioare – schimbări de lumină, zi sau noapte.Ca o măsură de prevenire a acci- dentelor cauzate de „unghiul mort”, atât Skyliner, cât și Cityliner expuseRadu BORCESCUNoul motor pe gaz E18Acest motor va echipa noul Lion’s City G. Noua serie de motoare E18 a fost proiectată pentru a oferi un cuplu mai mare, având o cilindree mai mică, în comparație cu modelul precedent.Zgomotul scăzut și emisii ce se încadrează în standardul Euro 6 sunt, de asemenea, avantaje asigurate de noul motor.În plus, Neoplan Cityliner a fost echipat cu un sistem suplimentar de camere, ce asigură o imagine de 365° în jurul autocarului. Sunt utilizate șase camere, iar imaginea este disponibilă pe un monitor separat, plasat pe con- sola șoferului.În ceea ce privește confortul pasa- gerilor, Cityliner a fost configurat pen- tru experiențe exclusiviste – doar 35 de locuri, zonă VIP, bucătărie, sistem de încărcare prin inducție a telefoanelor...Berlin, GERMANIA radu.borcescu@ziuacargo.roaugust2018.................................................................................................................................................. 63PRE-IAA


































































































   61   62   63   64   65