Page 29 - ZIUA Cargo
P. 29

viciile. Lucrăm, de multe ori, cu clienți pe care nu ajungem să îi cunoaștem, care caută o soluție de bună calitate, imediată și ieftină și care nu au răb- dare și timp de ajustări, negocieri repe- tate sau cine știe ce etape premergă- toare, au nevoie să reacționezi la schimbări și au nevoie ca persoana din fața lor să poată lua rapid decizia bună pentru ei.
  Cu peste 20 de ani de experiență în training și consultanță, în proiecte derulate în 11 piețe, la nivelul cel mai înalt în organizație (top și middle management), Madi Rădulescu este Managing Partner al MMM Consulting. Are mai multe roluri profesionale, ca, de exemplu, Consultant de HR, trainer în management strategic, managementul performanței și managementul schimbării, facilitator de workshop-uri și Executive și team coach. Este Master Trainer pentru Modelul de încredere Persona Global.
Aici, este nevoie de o schimbare fundamentală legată de excelența în servicii și un paradox: pe măsură ce ne bazăm din ce în ce mai puțin pe angajați bine pregătiți și care sunt dispuși să lucreze mulți ani pentru noi, avem nevoie să coborâm nivelul de decizie cât mai jos, în companie. Cum putem face asta rapid, fără riscuri ma- jore pentru business?
Consumerismul, lipsa loialității clienților și cealaltă fațetă a lucrurilor
Clienții nu au devenit „neloiali” peste noapte, însă VUCA li se aplică și lor. Lanțuri nesfârșite de creare de valoare, unde suntem o rotiță, într-o lume din ce în ce mai dinamică, în care oamenii vin către companii știind,
PUBLICITATE
   CONSULTANȚĂ




























































































   27   28   29   30   31