Page 59 - ZIUA Cargo
P. 59

  la frânare. Autobuzul accelerează re- pede, însă nu într-o măsură care să devină deranjantă pentru pasageri sau pentru traficul, relativ lent, specific orașelor. Frâna, chiar dacă este vorba de recuperare, oferă o experiență identică cu frâna clasică a unui auto- buz diesel (aceeași presiune exercita-
tă asupra pedalei). Iar frâna de servi- ciu va fi utilizată doar în cazul unei frânări de urgență.
frânare sau decelerare. Această func- ție are un impact pozitiv asupra au- tonomiei, precum și pentru confortul șoferului.
O funcție interesantă introdusă pentru eCitaro este „rularea liberă”. Atunci când șoferul ridică piciorul de pe pedala de accelerație, autobuzul continuă să ruleze fără niciun cuplu de
Direcția, puțin mai „dură”, este ase- mănătoare cu cea întâlnită pe modelul Citaro hibrid și contribuie la senzația de siguranță și precizie în manevrare.
 eCitaro se remarcă prin design-ul spectaculos, inspirat de Mercedes-Benz Future Bus.
decembrie 2018 .......................................................................................................................................... 59
Șoferii se vor obișnui imediat cu noul autobuz. eCitaro a păstrat aproape nemodificate caracteristicile dinamice și comenzile, față de modelul diesel.
   AUTOBUZE ȘI SERVICII


























































































   57   58   59   60   61