Page 65 - Revista ZIUA Cargo mai 2019
P. 65

  comportament asemănător retarderu- lui. Totodată, are un impact pozitiv asupra autonomiei și a confortului șoferului. În zona destinată pasage- rilor, eCitaro aduce o împrospătare întregii gamei de modele Citaro. De exemplu, în noul plafon se ascunde un nou sistem de circulație a aerului, cu canale textile în locul conductelor de aer din plastic actuale, iar ilu- minarea interioară este asigurată cu LED-uri.
Dar, mai presus de toate, Mannheim este casa familiei mari a autobuzului urban Mercedes-Benz Citaro. Aproxi- mativ 3.500 de angajați lucrează la producția de autobuze în Mannheim. Cu sprijinul mai multor mașini și al unor roboți, produc autobuze urbane, ce pot avea în componență până la 30.000 de piese.
Acasă,
la Mannheim
Printre linii de producție
Fabrica reprezintă atât tradiția, cât și viitorul. Chiar dacă a fost inaugurată în 1908, liniile de producție creează, astăzi, motoare pentru cele mai noi generații de camioane și autobuze. Aici este locul unde sunt realizate motoarele de ultimă generație pentru camioane și autobuze și, în același timp, unibody-urile (șasiul în alb) pen- tru toate autobuzele Mercedes-Benz și Setra de la Mannheim și Neu-Ulm.
În clădirea 45 a fabricii din Mannheim, circa 1.100 de angajați produc cadrul autobuzului urban monococ, din profile și plăci de tablă. Mașinile de tăiat cu laser lucrează cu precizie ridicată, având capacitatea de tăiere de până la 5.000 W, fiind adaptată cu exactitate grosimii foii ce urmează a fi prelucrată.
Hala 32 este resposabilă de vop- sirea prin imersie catodică, ceea ce oferă protecție sporită împotriva co- roziunii. După o procedură de curățare și o fosfatare a întregului ansamblu,
 mai 2019 ...................................................................................................................................................... 65
  AUTOBUZE ȘI SERVICII

























































































   63   64   65   66   67