Page 37 - ZIUA Cargo iunie 2019
P. 37

• Motor Diesel, 13 litri Euro 6 SCR+EGR
• Putere maximă: 460 CP
• Cuplu maxim: 2.300 Nm
• Volvo Engine Brake VEB+, 375 kW/2.300 rpm • Transmisie inteligentă I-Shift, cu 12 trepte
Fișă tehnică:
ajuns aici? Volvo Trucks a lucrat la optimizarea funcționării motorului de 13 litri, 460 CP, Step D, precum și la transmisia I-Shift cu programul pentru transport internațional și o versiune actualizată și îmbunătățită a I-See. Astfel, schimbarea treptelor se reali- zează cu o mai mare precizie, în func- ție de topografia drumului.
  • Raport transmisie punte spate 2.47
• Discuri frână față cu greutate redusă
• Suspensie spate pneumatică – greutate redusă
• I-Shift cu 4 butoane în bord pentru schimbătorul de viteze automatizat • Viteză maximă presetată la 85 km/h
• Avertizare frânare de urgență
• Avertizare coliziune + frânare automată
• Sistem electric cu 2 baterii
• Baterii cu GEL 2x210 Ah
• Întrerupător general controlat din telecomandă
• Rezervor combustibil de 450 l, montat pe dreapta
• Rezervor combustibil de 650 l, montat pe stânga
• Rezervor AdBlue pe dreapta, 64 l – 710 mm.
ajuns la concluzia că nu există un loc mai bun pentru a verifica „ținuta de drum” decât Autostrada A1, București- Pitești. Șanțurile formate de-a lungul benzii pun la grea încercare orice ca- mion și pe șoferul care îl conduce. Nu vreau să fac comparații. Voi afirma doar faptul că Volvo FH oferă o sta- bilitate deosebită și autovehiculul preia mare parte din „neajunsurile” carosa- bilului – aspect cu impact major asu- pra confortului șoferului. Însă nu voi
Și apoi vin și alte elemente ce con- tribuie, fiecare câte puțin, la rezultatul final, precum suspensia spate pneu- matică și discurile frână față cu gre- utate redusă, un raport optim de trans- misie pentru puntea spate, un pachet aerodinamic complet și anvelope spe- ciale pentru consum redus, auto oprire motor la ralanti sau pompă servodi- recție cu debit variabil.
insista asupra acestor aspecte legate de experiența de a conduce Volvo FH, având în vedere că le-am comentat pe larg în mai multe rânduri, cu ocazia testelor precedente.
Iar Volvo Trucks nu se oprește aici. Chiar la sfârșitul lunii iunie pregătește o nouă lansare importantă... însă despre asta vom vorbi la momentul respectiv.
  Vă propun, în schimb, să comen- tăm, pe scurt, consumul. Se pare că Volvo Trucks se grăbește să aducă transportul rutier de marfă într-o nouă realitate, iar consumul mediu acceptat ca firesc de majoritatea pieței să fie în jurul valorii de 25 l/100 km. Cum s-a
Pachetul FH Fuel & Efficiency in- clude și alte servicii suplimentare, care contribuie la o exploatare eficientă, precum contractul de service Volvo Gold, serviciile telematice Dynafleet și o ofertă financiară atractivă.
Radu BORCESCU
radu.borcescu@ziuacargo.ro PUBLICITATE
   CAMIOANE ȘI SERVICII








































































   35   36   37   38   39