Page 36 - ZIUA Cargo iunie 2019
P. 36

  Software-ul I-See pe bază de hărți folosește datele cartografice pentru a previzualiza topografia traseului și are grijă de selectarea treptelor de viteză, de accelerare și de frâna de motor. Acesta este proiectat să folosească energia cinetică a camionului în cel mai bun mod posibil și a fost îmbunătățit prin intermediul unor elemente precum o nouă strategie de selectare a treptelor de viteză și rulare selectivă în pantă, care permite o utilizare mai eficientă a funcției I-Roll.
    I-am spus unde sunt și ce fac, iar el a anticipat cât de încântat trebuie să fiu: „Volvo FH de 540 CP, cu I-Shift Dual Clutch și Direcția Dinamică Volvo. Este superb!”, mi-a spus.
ambreiaj, însă, nici cu cei 460 CP nu te faci de râs, ba dimpotrivă.
 Da! Asta ar fi și opțiunea mea... Și chiar a fost o experiență superbă să con- duc camionul la care se gândea prietenul transportator. Însă... Eram deja la jumăta- tea drumului și mă simțeam foarte bine, din toate punctele de vedere – siguranță, confort la volan, manevrabilitate, reacția la comenzi și chiar putere. Sigur, nu este motorul de 540 CP și transmisia cu dublu
Acest scurt dialog mi-a reamintit ce înseamnă Volvo. Practic, poți opta între „bine” și „foarte bine”.
Iar consumul mediu atins cu va- rianta Step D... este clar, economia se poate obține și fără compromisuri!
Amănunte îmbunătățite
la volan și, mai ales, ținuta de drum a camionului. Iar în anii care au urmat după lansare, cu numeroase sesiuni de drive-test, în țară și străinătate, am
 Încă de la lansarea noului FH, am apreciat cabina, poziția ergonomică
   36 ...................................................................................................................................................... iunie 2019
CAMIOANE ȘI SERVICII
























































































   34   35   36   37   38