Page 20 - Revista ZIUA Cargo decembrie 2019
P. 20

25 de ani
International Lazăr
Company
„Muncă, investiții, Lazăr Ion și echipa sa” – astfel a descris cei 25 de ani unul dintre angajații vechi ai International Lazăr Company.
  „S urprinzător” este cuvântul care descrie probabil cel mai bine evoluția Interna-
tional Lazăr Company.
Îmi amintesc o discuție avută cu
Ion Lazăr (Benone pentru majoritatea cunoscuților)... A avut loc cu ani în urmă, după ce am finalizat un interviu. Îmi spunea despre o altă firmă de transport, care cunoscuse o dezvol- tare rapidă a flotei, că va ajunge să o cumpere. Era doar nemulțumit că res- pectiva companie nu avea camioanele roșii, ca să fie mai ușoară rebrandu- irea. Era o glumă, bineînțeles... Însă, după ce a achiziționat activele edy Spediton, nu mai sunt la fel de sigur.
La International Lazăr Company (ILC), totul este posibil și, așa cum spuneam... surprinzător.
Primul lucru pe care îl remarci este imaginea puternică a companiei.
ILC a devenit un brand foarte cu- noscut în România, aspect remarcabil, mai ales în contextul în care în lumea transporturilor există puțină preocu- pare în acest sens.
Apoi faci cunoștință cu patronul companiei și... Ion Lazăr este, fără îndoială, un antreprenor atipic. Și cum ar putea să fie altfel un fost lăcătuș- mecanic care a dezvoltat o pasiune pentru camioane, după ce a obținut permisul în armată? Probabil mulți se întreabă cum a putut să creeze acest om una dintre cele mai mari firme de transport din România, în paralele cu numeroase alte activități, devenind, astăzi, unul dintre cei mai de succes oameni de afaceri din țara noastră. Cum de a putut depăși bariera de 10-20 de camioane, acolo unde îți poți asigura prosperitatea personală, însă capacitățile manageriale sunt solicitate
către maxim? Poate a fost vorba des- pre noroc, sau poate apropiații ILC au dreptate și Ion Lazăr chiar este un vizionar...
Echipa
face diferența
Pentru cei care nu se grăbesc să accepte explicațiile „paranormale”, vă propun o altă explicație a succesului și care reprezintă poate cel mai sur- prinzător lucru în legătură cu ILC – capacitatea de a atrage manageri ta- lentați și de a menține în rândul aces- tora pasiunea... pe termen lung.
Am avut șansa de a evalua perfor- manțele ILC în cadrul mai multor con- cursuri: European Transport Company of the Year, unde compania a obținut un foarte prestigios loc al treilea, în anul 2010, și în două rânduri competiția
PIAȚĂ ȘI COMPANII
 20 ............................................................................................................................................ decembrie 2019
















































































   18   19   20   21   22