Page 56 - Revista ZIUA Cargo decembrie 2019
P. 56

   Camionul reprezintă o soluție potrivită, datorită prețurilor stabile pe termen lung (inclusiv în perioadele de vârf), precum și flexibilității programului de plecare din China.
  Alin Burlan și Florin Cârmaciu
la nivelul întregului mapamond, prin apartenența la 6 rețele internaționale. „Fiind membri în 6 rețele, avem peste 7.000 de parteneri peste tot în lume, începând din Burundi, unde avem chiar în acest moment un transport în desfășurare, continuând cu Peru, și Zanzibar... În opinia mea, să poți ac- cesa parteneri în zone care nu sunt la îndemâna oricui reprezintă un atu. Nu există, în afară de Coreea de Nord, altă țară în lume pe care să nu o pu- tem deservi”, a afirmat directorul ge- neral Dream Cargo Services.
Cea mai mare parte a activității companiei ține de transportul aerian, care este, în acest moment, afectat în special ca urmare a reorientării logis- ticii în sectorul auto. „Mă așteptam la acest lucru, dar mai târziu, undeva în 2020, nu în acest an și nu atât de pu- ternic. A venit mult mai brusc. Estimez că vom închide anul acesta cu o scă- dere de 25% a cifrei de afaceri. De aceea, am început să investim mai mult inclusiv pe partea de maritim, ca să păstrăm veniturile la un nivel mai ridicat”, a mai spus Alin Burlan, expli- când influența majoră pe care o are războiul comercial dintre SUA și China. „25% dintre exporturile Germaniei vizează China, care și-a redus cererea pe segmentul auto. În același timp, România exportă în mare parte către Germania, în special în zona automo-
tive. Impactul a fost considerabil, in- clusiv pentru România. Acestei tendin- țe i se adaugă cea privind renunțarea la diesel și transferul către tehnologia motoarelor electrice sau hibrid.”
Specialiști în oportunități
Dream Cargo Services este o com- panie cu o mentalitate puțin diferită, pentru că încearcă să transforme ame- nințările în oportunități și are un apetit deosebit pentru transporturi speciale, complicate sau care, la prima vedere, par aproape imposibile. „Aceasta este și unul dintre motivele pentru care am lansat acest serviciu de transport rutier pe ruta China-România și, cu siguranță, în viitor vom avea un focus deosebit pe zona de est a Europei și pe Eurasia, China sau Orientul Mijlociu. Abordăm cu curaj proiectele dificile, deoarece suntem conștienți că aceasta e singura cale de a dobândi noi cunoștințe și de a ne dezvolta experiența și facem acest lucru pe deplin conștienți de riscurile financiare și operaționale asociate”, a afirmat Florin Cârmaciu, director de vânzări în cadrul DCS.
Până la urmă, orice modificare de producție (inclusiv trecerea de la diesel la electric) creează, într-o primă fază, urgențe, iar furnizorul de servicii „time critical” se va afla între cei care vor avea soluțiile potrivite.
„Privim încrezători către viitor și suntem un pic oportuniști, cum ne spunea un partener. Vedem inclusiv Brexit-ul ca pe o bună ocazie de busi- ness, la care se adaugă schimbarea tehnologiilor din zona de automotive (de la motor termic, la motor electric) sau transportul de bunurile sensibile”, a concluzionat Florin Cârmaciu.
Meda IORDAN
meda.iordan@ziuacargo.ro
  ...în România, la descărcare.
56 ............................................................................................................................................ decembrie 2019
GHID DE REDUCERE A COSTURILOR





















































































   54   55   56   57   58